Gå til innhold

ASUS ROG Xonar Phoebus - dårlig lyd


Anbefalte innlegg

Eg har prøvd å rote litt i instillingene selv men lyden høres helt forferdelig ut. Det høres ut som om headsettet står kobla i eit veldig dårlig on-board lydkort. Eg har testa lydkortet med Sennheiser PC350 G4ME0 og Razer Tiamat, lyden høres veldig dårlig ut. Er det noe som må gjøres etter å ha installert driveren? Det virker som om Realtek HD Audio sine instillinger overskriver Phoebus sine, det er iallefall sånn det høres ut. Eg har avinstallert Realtek HD Audio driveren men det fiksa ikkje problemet. Eg klarte ikkje å få fjerna Nvdia HD Audio, men eg tviler på at den er problemet. Eg hadde ikkje dette problemet med ASUS Essence STX, der funka lyden fint selv om ikkje det var eit lydkort ment for gaming.

Endret av maxie526
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har eit Sennheiser PC350 G4ME0 headsett som eg testa på lydkortet og lyden høres dårlig ut der også. Er det noe som må gjøres etter å ha installert driveren til lydkortet? Veit ikkje heilt hva eg kan ha oversett, alt burde jo funke fint nå men det gjør det ikkje :/

 

 

EDIT:

Drit i det, eg kjøper eit annet lydkort som ikkje er så stappfull i feil. Gidder ikkje meir tull av drivere og sånt.

Endret av maxie526
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...