Øystein.F. Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Eit av dei beste Star Wars-spela får nytt liv. Les hele saken Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Omg omg, bare til iPad? Ikke Android? Æsj, vel hvis den kommer i løpet av sommeren har jeg ihvertfall mor sin iPad. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Gief Android-version, plix. En av mine favoritter. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Mye gøy på iPad for tiden, en kan jo bare håpe at Fallout og Planescape: Torment kommer også... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Mye gøy på iPad for tiden, en kan jo bare håpe at Fallout og Planescape: Torment kommer også... Tror håpet er større for at Wasteland 2 blir portet, om PC salget er høyt nok. Er det garantert vurdert. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Først en oppusset Carmageddon, og nå dette? Kult. Vil ikke si KotOR er favoritten min akkurat, men det er helt greit som tidsfordriv. Foretrekker faktisk Old Republic. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Da ligger det ute, koster 70kr. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Kjøper om det kommer til Android. Er spillet pusset opp eller har det fortsatt de samme random laggene? Lenke til kommentar
Niper Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Først en oppusset Carmageddon, og nå dette? Kult. Vil ikke si KotOR er favoritten min akkurat, men det er helt greit som tidsfordriv. Foretrekker faktisk Old Republic. Foretrekke du TOR framfy KoTOR?... Ke so e galt me deg? Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Lansert er et dårlig valg av tittel, da det også kan bety at det er released. Nå føler jeg meg skuffet... Endret 30. mai 2013 av Icenor Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Foretrekke du TOR framfy KoTOR?... Ke so e galt me deg? Ja, helt klart. TOR er mye, mye større enn KotOR med hele åtte historier, som i tillegg er minst tre ganger så lange som historien i KotOR - hver. Historien i KotOR er alt for forutsigbar og kjedelig for meg, og da er jo hele poenget med et historiebasert spill borte. Selve gameplayet føltes bare som et nedstrippet Neverwinter Nights, der de fleste skills, feats osv mangler. TOR har mye mer vi kan gjøre, har multiplayer og koster ingenting. Hva er det som er så negativt med TOR? Endret 30. mai 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg tror nok ikke dette blir å se på Android med det samme, da utgiveren er Aspyr Media, som er en Mac-utgiver. Men det kan være at de samarbeider med en annen utgiver for android-utgaven, men denne kommer nok ikke dit med det første. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hvordan skulle de løst en Android utgave? De fleste Android nettbrett har vell ikke kraftignok skjermkort til å drive grafikken på en fornuftig måte, da måtte de vell ha redusert kvaliteten betraktelig for å slippe et par sure foreldre som har kjøpt et spill til ungene sine som ikke fungerer på nettbrettet sitt. Uansett gøy å se slike gamle perler gjenoppstå, men kjenner jeg blir litt skeptisk til hvor godt navigasjonen vil fungere i praksis og om jeg ikke vil føle meg litt klaustrofobisk av formatet. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hvordan skulle de løst en Android utgave? De fleste Android nettbrett har vell ikke kraftignok skjermkort til å drive grafikken på en fornuftig måte, da måtte de vell ha redusert kvaliteten betraktelig for å slippe et par sure foreldre som har kjøpt et spill til ungene sine som ikke fungerer på nettbrettet sitt.Uansett gøy å se slike gamle perler gjenoppstå, men kjenner jeg blir litt skeptisk til hvor godt navigasjonen vil fungere i praksis og om jeg ikke vil føle meg litt klaustrofobisk av formatet. Utgivere og utviklere kan bestemme hvilke spill som blir lansert til de ulike android nettbrettene. Som min gamle HTC Desire HD kan ikke engang finne GTA3 på Google Play, mens jeg lett kunne søke den opp og kjøpe det på min Galaxy S3. Samme med Max Payne.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå