Gå til innhold

Fins det Android tv ala apple tv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes ørti forskjellige.

Alt fra billige kinagreier til fullblods løsninger fra store produsenter sånn som feks. Samsung.

Feks. denne funker flott for meg.

takk for svar.

Men er ikke det til pc bare?

Jeg har lyst på en god boks, kan du komme opp med de beste?

Jeg vil kunne koble til nettbrett/mobilen/pcen kanskje? så det kan vises på tven ,samt apper som nettflix osv?

Lenke til kommentar

Nei.

Den boksen plugger du rett inn i en HDMI kontakt på TVen din og kobler til strøm (+ en eller annen mus/tastatur løsning), så får du Android rett på TVen. Du kan installere apps (feks. netflix) uten problemer, bruke nettleser osv. akkurat sånn som du kan med en android telefon/nettbrett.

Bruker selv en sånn som kombinert mus/tastatur. Den er bevegelsesfølsom, så du vifter den bare rundt i lufta for å styre muspeker.

Lenke til kommentar

Nei.

Den boksen plugger du rett inn i en HDMI kontakt på TVen din og kobler til strøm (+ en eller annen mus/tastatur løsning), så får du Android rett på TVen. Du kan installere apps (feks. netflix) uten problemer, bruke nettleser osv. akkurat sånn som du kan med en android telefon/nettbrett.

Bruker selv en sånn som kombinert mus/tastatur. Den er bevegelsesfølsom, så du vifter den bare rundt i lufta for å styre muspeker.

takk for svar,høres genialt ut

den du bruker som du viser til er det trådløst?

hva er forskjellen på den du har/de som er dyrere,er det bedre respons på de?

noe link på forskjellige produkter? eller det som kanskje er originalt til Samsung produkter?

var vanskelig å finne på sider som Elkjøp og diverse, vanskelig å vite hva man skal søke på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...