merterje Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg fikk se kampen Hødd-Molde på en måte på nrk.no i går, men det var så mye hakking at jeg ikke fikk med meg første målet før det etterpå ble avspark. Men da tok jeg å høyreklikket på opptaket og trykket på Setting, og det kom det opp noe Flach greier og jeg tok uten viten og trykket på Delete All og en stund etterpå var hakkingen borte, men det var en del uskarpt likevel da. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hei, du mener vel Flash? Kan hende du ikke har oppdatert flash, men tror du har det. Men om det funka etter på, men uskarpt bilde likevel? Da må det være internettet ditt eller skjermkortet i datamaskinen din som er dårlig, dessverre. Men du må nok leve med det, eller få bedre internett. Det jeg tror det er i alle fall Lenke til kommentar
merterje Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Hei, du mener vel Flash? Kan hende du ikke har oppdatert flash, men tror du har det. Men om det funka etter på, men uskarpt bilde likevel? Da må det være internettet ditt eller skjermkortet i datamaskinen din som er dårlig, dessverre. Men du må nok leve med det, eller få bedre internett. Det jeg tror det er i alle fall . Flash selvfølgelig, men det er da rart at andre videoklipp jeg ser på PCn min, er bra, tror det er at nrk.no ikke er som det skla, eller at det er noe "jeg må gjøre" for å få nrk.no bedre Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 nrk.no er elendig, hakker hos meg og alle eg har snakket med. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Da har du ikke snakket med meg. Jeg opplever tv.nrk.no som veldig bra, ingen hakking verken fra jobb eller hjemme. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg har også hørt både og om nrk.no, men kanskje det kan være noe som mangler hos enkelte PCn av program eller lignendes, vet ikke jeg men ...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) nrk.no er både bra og dårlig ettersom. Ved cup kamper som bare sendes der har de vel større samtidig pågang slik at de ikke klarer å serve alle og resultatet blir "hakkete" bilde samt dårlig oppløsning (="uskarpt" bilde). Ser du nyhetene i opptak 04:00 går det strålende, i full HD. (jeg synes forøvrig de burde ha levert tjenesten "flash" fri. Ingen god ting å være avhengig av Adobe for å se norsk tv i Norge.) Endret 31. mai 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
merterje Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Da har du ikke snakket med meg. Jeg opplever tv.nrk.no som veldig bra, ingen hakking verken fra jobb eller hjemme. da må du kanskje ha en bra og dyr PC ? Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Slå av hardware acceleration på nrk sin web-tv. Med hw accel på har jeg lagging fra tid til annen. uten hw accel er den helt smooth. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Hakking avslører jo lett dårlig stabilitet på nettverket. På kabel og godt trådløssignal har jeg perfekt streaming av NRK. Ved svakere trådløssignal og flere naboer på wifi blir det en annen sak. Ved svakere linje og signal, kan det være fordel å kutte ned på max. http://tv.nrk.no/innstillinger Men det fungere bare på opptak pr dato, ikke direktesendinger. Man kan forøvrig bruke netlimiter på PC om man ønsker. Endret 1. juni 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
merterje Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Slå av hardware acceleration på nrk sin web-tv. Med hw accel på har jeg lagging fra tid til annen. uten hw accel er den helt smooth. Hvordan skal en Slå av hardware acceleration på nrk sin web-tv ????? Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 høyreklikk på bildet og velg instillinger Lenke til kommentar
merterje Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Hakking avslører jo lett dårlig stabilitet på nettverket. På kabel og godt trådløssignal har jeg perfekt streaming av NRK. Ved svakere trådløssignal og flere naboer på wifi blir det en annen sak. Ved svakere linje og signal, kan det være fordel å kutte ned på max. http://tv.nrk.no/innstillinger Men det fungere bare på opptake pr dato, ikke direktesendinger. Man kan forøvrig bruke netlimiter på PC om man ønsker. Da tror jeg det kan være noe annet med meg da, alle signaler her ser ut til å være perfekt, så jeg begynner å lure på om at PCn min ikke er god nok ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå