gammalerik Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) @Septikk-one Poenget er at ingen bryr seg om gårdagens teknologi foruten et par særinger som har sesongkort på museum. Move on. Endret 31. mai 2013 av gammalerik 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 @Septikk-one Poenget er at ingen bryr seg om gårdagens teknologi foruten et par særinger som har sesongkort på museum. Move on. Men hva har gårdagens tekonologi med noe som helst å gjøre? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Like mye som fjaset ditt 3 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Like mye som fjaset ditt Det at jeg lurer på hvorfor ingen av Android pusherne har en topmodell under 4,3 tommer? 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Det at jeg lurer på hvorfor ingen av Android pusherne har en topmodell under 4,3 tommer? Fordi hele planeten unntatt deg og en til her på forumet har innsett at små telefoner ikke gir i nærheten av god opplevelse. Skal du fortsette i det uendelige med denne debatten som du har gjort de siste to årene i utallige tråder? 2 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Fordi hele planeten unntatt deg og en til her på forumet har innsett at små telefoner ikke gir i nærheten av god opplevelse. Det var litt av et argument. Og grunnen til at ejg fortsetter er vell fordi det eneste jeg møter er slike idiotiske utsagn, og ingen argumenter for det dere påstår... 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Det var litt av et argument. Og grunnen til at ejg fortsetter er vell fordi det eneste jeg møter er slike idiotiske utsagn, og ingen argumenter for det dere påstår... Stå på Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Den er dårligere enn S4.reg renger med det er fordi mindre skjerm = mindre plass, og samsung gidder ikke ta jobben med å designe dette skikkelig, så da er det halvgjort jobb med hyllekomponenter. Flaggskip vs ikke-flaggskip. "Hyllekomponenter". I motsetning til komponentene i iPhone som bæres inn i fabrikken av halvnakne glamormodeller; på fløyelsputer ? Endret 31. mai 2013 av Dummst Lenke til kommentar
Newton Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 @Septikk-one Poenget er at ingen bryr seg om gårdagens teknologi foruten et par særinger som har sesongkort på museum. Move on. Jepp, der har du forklaringen på hvorfor verden mottar Samsung Galaxy S4 "mini" med et eneste samstemt, langtrukket... 3 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Skal ikke nekte for det. Du tok det for gitt at jeg forsvarte S4 mini ja.. Prøver bare fåfengt å få Septikken (og deg) til å gnu Jobs' magiske enhjørnings-støv ut av øynene siden dere kuppet tråden med Apple-svada. Endret 31. mai 2013 av gammalerik Lenke til kommentar
lals Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 hvor mye RAM kommer denne telefonen med? ser her at det er 1,5 GB i 3g modelen og 2 GB i LTE modelen. hvilke er det som kommer til norge? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg antydet på ingen måte at du forsvarer Samsungs middelmådighet. Er jo ingen som gidder å kommentere/diskutere S4 "mini" (*gjeesp*) uansett, derfor anser jeg det som greit å svare på et par off-topic innlegg i en tråd som er helt avsporet for lenge siden, og tilbakevise noen vrangforestillinger fra vedkommende. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Flaggskip vs ikke-flaggskip. "Hyllekomponenter". I motsetning til komponentene i iPhone som bæres inn i fabrikken av halvnakne glamormodeller; på fløyelsputer ? Nei, chipen i iPhone lages for iPhone og for iPad, spesifikt. Chipen i S4 mini er kjøpt av Samsung sin silisiumsavdeling, som ikke har noe med mobilavdelingen å gjøre, og ingen av komponentene er spesialdesignet for formålet. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Skal ikke nekte for det. Du tok det for gitt at jeg forsvarte S4 mini ja.. Prøver bare fåfengt å få Septikken (og deg) til å gnu Jobs' magiske enhjørnings-støv ut av øynene siden dere kuppet tråden med Apple-svada. Vell, jeg ønsker meg faktisk en Android telefon, men jeg gidder ikke å kjøpe noe middelmådig piss, som har liten skjerm bare fordi den skal være billig, Jeg foretrekker liten skjerm. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Vell, jeg ønsker meg faktisk en Android telefon Dude... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Dude... Jobber jo med android, så kontoret er fullt av dem, men er ingen av dem som frister, da de er alt for store Nexus 4 er det nærmeste jeg har vært å kjøpe så langt, men fremdeles stooor... Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jobber jo med android, så kontoret er fullt av dem, men er ingen av dem som frister, da de er alt for store Nexus 4 er det nærmeste jeg har vært å kjøpe så langt, men fremdeles stooor... Har en fin editorial jeg leste og skal linke til den. Men ikke i kveld, må lete litt etter den først. I morgen, stay tuned Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hva med å vise litt respekt for andre medmennesker? Det er jo ikke sånn at gud, hår og hvermann har de samme preferansene.. Spiller forsåvidt ingen rolle om 100% av verdens befolkning, eller 1% av verdens befolkning måtte foretrekke store eller "små" skjermer da man er i sin fulle rett til å foretrekke akkurat hva man vil og burde kunne forvente at folk faktisk er såpass oppegående at de klarer å respektere andre såpass at man ikke må ty til drittslenging, helt håpløs "argumentasjon" og banale kommentarer bare fordi man selv ikke nødvendigvis har de samme preferansene. Tidligere var det jo snakk om at alle som kjøpte Apple produkter hva endel av "saueflokken" fordi de bare diltet etter hva alle andre skaffet seg, med din argumentasjon så ser det jo ut som du bastant mener at alle burde være del av en "storemobilskjermersaueflokk" ettersom du mener det er flere som foretrekker store skjermer enn det er folk som foretrekker små? Skulle vi alltid ha fulgt denne praksisen og tankegangen, at alle skulle dilte etter flertallet til enhver tid da hadde vi hatt en utrolig snever og temmelig tragisk verden å leve og mobilplattformer som Android ville aldri ha eksistert i utgangspunktet, ei heller store mobilskjermer på mobiltelefoner for den sakens skyld. 2 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Typisk samsung, klarer ikke å få plass til moderne teknologi i en liten innpakkning. Venter fremdeles på en topspeccet model i denne størrelsen! Men er vist ingen andre enn Apple som klarer å lage slikt. Snakker vi da om specs på papiret eller ytelse i praksis? Selv om S4 mini ikke har like kraftig innmat som S4, betyr ikke at den vil oppleves betydelig tregere. Mindre skjerm og oppløsning gjør at telefonen ikke vill kreve like krafig hardware for å prestere likt. Når telefonen blir mindre blir også ting som batteri mindre, og kraftigere hardware ville da også gått ut over batteritiden på telefonen. Så burde vi ikke vente og se hvordan den virker i praksis før vi krittisere telefonen hardware, slik som man gjør med f.eks iPhone? Endret 1. juni 2013 av Backpfeifengesicht 1 Lenke til kommentar
expat999 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 S4 mini har Benchmark som er 50 % bedre enn Galaxy S2. Hvor mange trenger virkelig bedre specs enn det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg