Cuneax Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Få mer orden i sysakene.Gmail blir oppgradert Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Endelig, får håpe det også blir det da! Har ønsket det lenge, får jeg får oppimot 500 emailer vær dag på min gmail konto Lenke til kommentar
skipperskrekk Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Gratulere du får 500 mail, og sikkert flott med det nye systemet. Jeg får max 3-4 hver dag, det holder det. Men kan du hjelpe med motsatte vei, jeg savner den gode gamle Klasiske, får det ikke til, Takk til den som gir veien tilbake. Lenke til kommentar
skipperskrekk Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Sorry Sorry. Jeg mente ikke å trå i salaten Sorry igjen, Jeg trengte hjelp med et problem som jeg ikke klare og løse selv, bad om hjelp fra noen som hadde erfaring kanskje en løsning også. Så undskyld at jeg tråka feil. Arne. ............. Jeg forstår det slik hold fingrene av fatet, i dette forum tring ikke en amatør og stille spørsmål, jeg har akseptert mitt feiltrin, ønsker forøvrig Moderator en fortsatt god dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg