Erling E. Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Bedre sent enn aldri - aldri har ordene vært mer sannferdige enn nå. Det har snart gått to år siden skytespillet først så lyset på Microsoft-konsollet Xbox. Det som egentlig skulle bli en super-lansering på PC og Mac, ble omgjort til Microsofts trumfkort. Nå er derimot Gearbox Software på trappene med den etterlengtede PC-utgaven av Halo. Les hele sniktitten Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 må være rått å spille halo på pc Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 må være rått å spille halo på pc Det er slettes ikke kjedelig, skal jeg si deg! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Gleeeedeer meeeeg!!! 8) Kommer spillet til mac også? Så jeg kan spille på skolen i tillegg? Hadde vært knall... Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Er det nye våpnet bare tilgjengelig i MP? Athelas Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Er det nye våpnet bare tilgjengelig i MP? Athelas Det nye våpenet er vel bare tilgjengelig i MP,synes jeg leste noe om det i et gamereactor blad.Noen som vet maskinkravan til Halo på pc?? Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Er det nye våpnet bare tilgjengelig i MP? Fra sniktitten: "Gearbox har også bestemt seg for å gi oss nye brett, nye våpen og nye kjøretøy til bruk i multplayer-delen av spillet." Så ja, det gjelder multiplayer-delen. :-) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Er det nye våpnet bare tilgjengelig i MP? Athelas Ja, det er et våpen som tilhører romvesnene i singleplayer-delen. Noen som vet maskinkravan til Halo på pc?? Dette er ikke kunngjort enda så vidt jeg vet. Kommer spillet til mac også? Så jeg kan spille på skolen i tillegg? Hadde vært knall... Bungie utviklet Halo for PC og Mac før det var planer om Xbox-versjon. Men så langt har Gearbox bare utviklet en PC-versjon, og jeg tror ikke de har en Mac-versjon planlagt. Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Noen som vet sikkert om det kommer til å være co-op på PC versjonen? Hvis det er noe det er mangel på så er det gode co-op spill og dette har jeg ventet på i 2 år! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ikke no co-op? : Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ikke no co-op? : Tror ikke det blir noe co-op med det förste nei, forhåpentligvis kommer de ut med det i en bonuspack/patch senere. Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 *irritert* Co-op modus er jo lagt for PC spilling, ikke konsoll spilling med split-screen der alt er så smått at du ikke ser hva du driver med! Veldig tåpelig å utelate co-op fra PC versjonen!! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 heh, tittet igjennom noen gamle halo video'er jeg hadde liggende og kom over denne: *clicky* morsomt, ettersom halo sliter på dagens skjermkort. lurer på hva som skjedde med koden de hadde før de gikk x-box. Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 rått spill, litt evig da Lenke til kommentar
ilex Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 egentlig er det ganske middelmådig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg