LarZen Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 BioWare sitt klassiske RPG spill Star Wars Knights of the Old Republic kommer snart til iPad. Eurogamer regner med at det kommer ut denne uken. Mens en venter så kan en lese IGN sin anmeldelse her. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Er det noen androidversjon på vei? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Eurogamer gir iPad utgaven 9 av 10. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Var like kjedelig som jeg husker det, bare med elendige kontroller. Eurogamer gir iPad utgaven 9 av 10. Overrasker meg ikke. De tør vel ikke annet. Spillet er jo så hypet at alt under 8/10 ville vært katastrofe. Endret 18. juli 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Var like kjedelig som jeg husker det, bare med elendige kontroller. Overrasker meg ikke. De tør vel ikke annet. Spillet er jo så hypet at alt under 8/10 ville vært katastrofe. Dem er isåfall ikke alene... http://www.metacritic.com/game/ios/star-wars-knights-of-the-old-republic/critic-reviews Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Som sagt hypet noe inn i helvete. Folk går jo amok for å se Twilight og høre Justin Bieber, men det betyr ikke nødvendigvis at det er bra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) *snip* EDIT: Fjernet unødvendige kommenterer fra min side. Endret 18. juli 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Da det opprinnelig kom hadde Neverwinter Nights vært ute en god stund. Hele skill- og feat-systemet i KotOR er nesten identisk med NWN, bare med mange færre valg. Siden den gang har vi hatt tre Mass Effect-spill og to Dragon Age, som alle bruker samme type dialog som KotOR (bare sterkt forbedret). Uansett hvordan man snur og vender på det er KotOR i dag ganske utdatert. Hvordan kan noen påstå det fortsatt er i toppklasse? Enkelte ting eldres ikke med sjarm. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) *snip* EDIT: Fjernet unødvendige kommenterer fra min side. Endret 18. juli 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hva er det som feiler deg, egentlig? Er du ikke i stand til å ta folk alvorlig, om de kritiserer favorittspillet ditt? Jeg kommer med saktlige begrunnelser, og jeg håper du gidder vurdere det samme. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Nei, hadde ikke regnet med du ville klare å komme på noe saklig å si. Da er vel diskusjonen over. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Nei, hadde ikke regnet med du ville klare å komme på noe saklig å si. Da er vel diskusjonen over. Det har jeg men jeg ser ingen vits å diskutere det, og jeg ser ingen vits i å lage noe dårlig stemning av å diskutere med deg om det heller. Det er bare tull å drive å kverulere å rakke ned på hverandre slik som det fort blir. Derfor jeg sendte deg en PM igår og skrev at jeg beklaget at det ble som det ble. Det er for mye dritt på det forumet her og jeg gidder ikke å være på det nivået lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå