Gå til innhold

Deltidselev vgs- noen som har søkt om dette og fått plass?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanligvis får man ikke svar før skoleåret har begynt. I allefall er mine erfaringer det. Får du nei, vil jeg anbefale deg å snakke med en av lærerne (gjerne en lærer du kjenner fra før, eller den lærern som har faget du skal ta) fordi noen gir avslag uten å ha grunnlag for det.. det har skjedd meg to ganger! De sier kanskje at det ikke er plass til deg, men det kan være bullshit! :)

Sånn som jeg gjorde det (gikk på to skoler samtidig) var at jeg måtte dokumetere skoleplassen min på den ene skolen, til den andre skolen, slik at de kunne godkjenne at det var 100%. :)

Lenke til kommentar

Vanligvis får man ikke svar før skoleåret har begynt. I allefall er mine erfaringer det. Får du nei, vil jeg anbefale deg å snakke med en av lærerne (gjerne en lærer du kjenner fra før, eller den lærern som har faget du skal ta) fordi noen gir avslag uten å ha grunnlag for det.. det har skjedd meg to ganger! De sier kanskje at det ikke er plass til deg, men det kan være bullshit! :)

Sånn som jeg gjorde det (gikk på to skoler samtidig) var at jeg måtte dokumetere skoleplassen min på den ene skolen, til den andre skolen, slik at de kunne godkjenne at det var 100%. :)

Tusen takk for svar, det var virkelig til god hjelp. Da fortsetter jeg å mase. Både for meg selv og mine "elever".

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar, det var virkelig til god hjelp. Da fortsetter jeg å mase. Både for meg selv og mine "elever".

Er ikke sikkert det er så mye vits i å mase før skolestart. Det kaaan jo tenkes at det faktisk ikke er plass på skolen. Men det jeg mener er at du ikke må ta et nei for et nei, uten å sjekke at det faktisk ikke er plass, slik de gjorde til meg :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...