Nimrad Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Nærmer seg E3 nå. Tenkte å lage en tråd for diskusjon og tenker å oppdatere denne posten med program når det blir lagt ut. Streaming-linker kan dere poste når de kommer! Microsoft Mandag 10. juni, kl 18:30 Livestreams: Gametrailers GameSpot IGN EA Mandag 10. juni, kl 22:00 Ubisoft Tirsdag 11. juni, kl 00:00 (natt til tirsdag) Sony Tirsdag 11. juni, kl 03:00 (natt til tirsdag) Endret 10. juni 2013 av Nimrad Lenke til kommentar
Flying Squid Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Nærmer seg nå Men liker ikke når de er midt på natta, det er litt kjipt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Enig, jeg er mest interessert i Sony sin. Passer litt dårlig når jeg har eksamen den 12., menmen. 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Gleder meg mest til Microsoft. Håper de viser flotte eksklusiver som gir meg lyst på konsollen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Tidsmessig ser det bra ut, så får jeg med meg det viktigeste. Bysse lalle 02.59 Endret 2. juni 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jaja, blir en sen natt da, må få med meg Sony sin. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Flott at Microsoft sin er 18:30, da kan lillebroren min også få se på Kinecten sine nye spill. Og det varer i Ca 2 timer også, da slipper jeg mas på en stund ihvertfall. Fra spøk til revolver. Håper vi får se Agent fra rockstar, reboot av bandicoot og muligens en Jak and daxter 4. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 nintendo? http://www.ign.com/wikis/e3/E3_2013_Press_Conferences# Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 nintendo? Som i linken overfor, Nintendo skal ikke ha noen stor pressekonferanse i år slik de har pleid. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 what the...det er virkelig synd Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Blir E3 maraton på meg, pleid å gjøre det dem siste årene. Sitte ifra det starter til det slutter på Gametrailers sitt show. Mange timer å sitte å glane Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Som i linken overfor, Nintendo skal ikke ha noen stor pressekonferanse i år slik de har pleid. Siden vi først er i gang kan vi da ta med Nintendo direct og Konamis pre-E3 show selv om det teknisk sett ikke skjer på selve E3-arenaen.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg tror denne E3 kan bli en av de beste på lenge. Alle de store har garantert noe å vise oss, en spennende tid jeg og mange av oss har i vente. På mandag starter showet!! Jeg skal se alle konferansene og Nintendo sin E3 Direct, kommer til å bli helt fantastisk! Mine håp: Konami: MGS V er verdt å se denne konferansen alene! Microsoft: Dundre inn med en haug med gameplay av deres kommende spill! Pluss dato og endelig pris for Xbox One. EA: Star Wars Battlefront 3? Star Wars 1313? Star Wars Knights Of The Old Republic 3? Eller Dinosaur modus i kommende Battlefield 4? Ubisoft: Se mer i fra et bilspill som ryktet sier Ubisoft lager, mer Watch Dogs! Sony: Vise kommende spill til PS3, vise frem PS4, viss gameplay fra kommende Knack, DriveClub, Killzone Shadow Fall og Infamous Second Son Nintendo: Se titler som neste Smash Bros, nytt Mario Kart, mer info når vi får Wind Waker HD og selvfølgelig nytt 3D Mario Kort oppsumert, E3 2013 blir nice! 1 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Konami i dag kl. 19 altså http://www.gamespot....re-e3-show-2013 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Trodde Konami var imorgen, fju... I AM READY Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Konami...overall veldig dårlig, MGS er hva det er men vi så jo ikke noe nytt. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Aaaahh...gleder meg! Da var det tatt ut fridag på tirsdag så jeg får med meg Sony sitt show. Gleder meg til mine ikke-gamer-venner og alle damene jeg jobber med spør hvorfor jeg tar fri så får jeg se om det faktisk er mulig å forklare hvor stort dette egentlig er. Champions League/OL osv. kan gå å legge seg.... 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kort oppsumert, E3 2013 blir nice! Godt sagt. Jeg føler at alle de tre store har mye å bevise i år. MS må vaske bort den dårlige smaken etter Xbone-annonseringen. Nintendo må vise frem spill som kan redde Wii U fra den salgsmessige hengemyra som konsollen har havnet i. Sony er nok i den beste posisjonen før E3, men det betyr ikke at de bare kan slappe av. Det er ingen enkel oppgave å lansere en helt ny konsoll. Jeg forventer store ting fra årets E3-messe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå