TST Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Her er ukens episode av Rad Crew. Les hele saken Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Herlig! Gleder meg til å høre 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Ikke Demon's Souls? Vi funderte på det men kom frem til at Dark Souls er såpass mye bedre, selv om det er multiplat. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 5. MGS4 (aldri prøvd det) 4. Uncharted 3 (fantastisk bra, men det slår bare ikke 2ern) 3. inFamous (Litt repetivt, men fortsatt sykt bra med smooth gameplay) 2. Uncharted 2: Among Thieves (Fantastisk, men skytedelene, som det blir litt mye av, er ikke perfekte) 1. Ratchet & Clank: A Crack in Time. (Det perfekte R&C-spill, og et av de beste spillene jeg har spilt) Sånn skulle det sett ut, mener nå jeg. Er uansett enig med lista, og podcasten er utrolig underholdene. Stå på! 1 Lenke til kommentar
Skydancer Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Top 5 så må Dark souls/Demon Souls være på listen et sted uten tvil. Her er mitt forslag: 1. Dark Souls 2. Metal Gear Solid 4 3. Ni no Kuni 4.Heavy Rain 5. Uncharted 2 Assassins Creed? 3ern trekker for mye ned helheten. Men helt ok da. Lenke til kommentar
Zerqent Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 De 5 beste? Brannfakkel! Dere tar feil! Nå skal jeg snart høre episoden. 1 Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 syntes lbp er noe av det beste på ps3 genialt konsept, Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 5. MGS4 (aldri prøvd det)4. Uncharted 3 (fantastisk bra, men det slår bare ikke 2ern)3. inFamous (Litt repetivt, men fortsatt sykt bra med smooth gameplay)2. Uncharted 2: Among Thieves (Fantastisk, men skytedelene, som det blir litt mye av, er ikke perfekte)1. Ratchet & Clank: A Crack in Time. (Det perfekte R&C-spill, og et av de beste spillene jeg har spilt)Sånn skulle det sett ut, mener nå jeg. Er uansett enig med lista, og podcasten er utrolig underholdene. Stå på! Er rimelig happy med den lista ja! 1 Lenke til kommentar
RadNess Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Ikke Demon's Souls?Vi funderte på det men kom frem til at Dark Souls er såpass mye bedre, selv om det er multiplat. Aww, man. Hadde jeg vært med hadde jeg pushet ganske hardt for å ha Demon's Souls med på den listen. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ja nå er jeg spent:P Var du enig/uenig? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Bubsy Kan ikke si at jeg er enig med listen deres, men artig å høre på! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Bubsy :DKan ikke si at jeg er enig med listen deres, men artig å høre på! Kom igjen! vil gjerne høre din egen Topp 5! Kanskje jeg lærer noe? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Kom igjen! vil gjerne høre din egen Topp 5! Kanskje jeg lærer noe? COD COD COD COD COD Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Kom igjen! vil gjerne høre din egen Topp 5! Kanskje jeg lærer noe? Det er veldig vanskelig da. Kan kanskje finne de fem beste spillene, men å plassere dem blir verre. Kan prøve. 1. Heavy Rain 2. Ni No Kuni 3. God of War III 4. 3D Dot Game Heroes 5. infamous Og etter å ha spilt demoen til The Last of Us tipper jeg det sniker seg inn på listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå