Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette året har dei virkeleg greid å laga ein eksamen som er vanskeleg å tolke:

 

Du har fått føgande arbeidsoppdrag:

Ein kunde har ringt og fortalt at dei ulike systema til bedrifta ikkje fungerar saman. I det eine systemet har bedrifta di gjort ei oppgradering og sett inn eit nytt apparat. Etter dette har systemet begynt å få mykje periodiske feil som gjer at dei ikkje fungerar optimalt. kunden er svært frustrert og fortel at bedrifta ikkje kan akseptere dette og ber om å få ei utgreiing om årsaka til problema.

 

I staden for å knote i hop fleire problem i ei setning, burde dei heller delt denne oppgåva opp i fleire punkt slik dei lagde eksamenane i 2009 og 2010

 

Håpar sensorane i år har meir fokus på at kandidaten får fram det han kan, en at dei tolkar løysingsforslaget som bom på oppgåva om kandidaten bevegar seg utanfor rammene i denne teksten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette året har dei virkeleg greid å laga ein eksamen som er vanskeleg å tolke:

 

Du har fått føgande arbeidsoppdrag:

Ein kunde har ringt og fortalt at dei ulike systema til bedrifta ikkje fungerar saman. I det eine systemet har bedrifta di gjort ei oppgradering og sett inn eit nytt apparat. Etter dette har systemet begynt å få mykje periodiske feil som gjer at dei ikkje fungerar optimalt. kunden er svært frustrert og fortel at bedrifta ikkje kan akseptere dette og ber om å få ei utgreiing om årsaka til problema.

 

I staden for å knote i hop fleire problem i ei setning, burde dei heller delt denne oppgåva opp i fleire punkt slik dei lagde eksamenane i 2009 og 2010

 

Håpar sensorane i år har meir fokus på at kandidaten får fram det han kan, en at dei tolkar løysingsforslaget som bom på oppgåva om kandidaten bevegar seg utanfor rammene i denne teksten.

 

For ein ubrukeleg eksamen! :nei:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

For ein ubrukeleg eksamen! nupe2.gif

Må si meg enig i ditt utsagn her Jokisen. Syns denne oppgaven gir liten mulighet til å skrive om andre typer elektroniske systemer enn Data og nettverkssystemer. Dersom man leser i læreplanens formål står det beskrevet flere typer elektroniske systemer og aparater som eleven skal ha mulighet til å velge å beskrive. Den muligheten følte flere elever i ettertid at de ble fratatt, og ble sittende å undre på hva slags system dette egentlig var og brukte tid på dette. De fikk ikke vist noe særlig av sin egentlige kompetanse og fikk dermed meget dårlige resultater. Denne eksamen ødela ett års hardt arbeid for elevene.

 

Utfrag fra læreplanens formål:

 

 

Programområde for dataelektronikarfaget - læreplan i felles programfag Vg3

Fastsett som forskrift av Utdanningsdirektoratet 14. februar 2008 etter delegasjon i brev av 26. september 2005 frå Utdannings- og forskingsdepartementet med heimel i lov 17. juli 1998 nr. 61 om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa (opplæringslova) § 3-4 første ledd.

Gjeld frå: 01.08.2008

Føremål:

Dataelektronikarar arbeider med system og utstyr som er integrerte på

ei rekkje område i samfunnet, frå underhaldning og multimedium til telemedisin og satellittbasert navigasjon. Elektroniske kontroll- og styringssystem har fått stadig større innverknad på tryggleik og drift i samfunnet vårt. Vidare er det svært viktig for store delar av næringslivet å ha data- og elektronikksystem som fungerer godt.

 

Jeg underviser i elekroniske systemer som omfatter underholdningsbransjen, der lyd og lyssystemer er tema, og at planlegging, montering, idriftsetting, feilsøking, vedlikehold og reparasjon er arbeidsprosessene innenfor disse to temaene. Klarer ikke å se at 2013- eksamens to systemer kan få denne form for feilsymptomer innenfor mine fordypningstemaer.

 

skulle ønske at utdanningsdirektoratet kunne ta litt tak i dette. :confused:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei!

 

Har meldt meg opp som privatist til DAT 4002 og DAT 4003 etter alt for mange år i bransjen som tekniker i data-butikker her i Trondheim. Forsøker å finne hva for faglitteratur jeg kan skaffe meg for pensum, men blir ikke så klok ved å lese på udir.no.

 

Noen som kan fortelle meg hva for pensum jeg bør få med meg for å sikre teorien?

 

Er det karakter på disse eksamenene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...