DesertGlow Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 http://www.elby.ch/en/products/clone_cd/index.html Som en på NeoWin sa: Nå bør man kunne kreve livstidsgaranti på alle CD-er som man kjøper som er kopisperret. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 De har vel bare solgt rettighetene til SlySoft som har "hovedkvarter" i Antigua http://www.slysoft.com Alt er som før Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Dumme EU! Jaja, skal de ha krig skal de få krig! Nok en gang føler jeg meg såpass provosert at jeg har lyst til å masseprodusere CD'er og selge de for en 10'er på gata! Kanskje det går om man kaller det en politisk aksjon? Noen som veit hvor man nå kan få tak i oppdateringer nå? Jeg har en versjon (kjøpt) som jeg skulle ha oppdatert... Hadet CloneCD CloneCD, vi kommer til å savne deg, CloneCD, dette gjør oss lei, Er det slutt på ccd-filer, nå som EU etter oss iler? Å legge inn image'r var praktisk, nå må vi bruke CD'er igjen faktisk! Jeg kjøpte deg med den største glede, men dette har utløst min vrede! Hva skal jeg med mine CD'er nå gjøre? Hvorfor EU, sender du meg ut i dette uføre? Takk så mye for alt, dine bragder vil lenge bli fortalt. Lykke til på ferden, kanskje vi sees i en bedre verden! Gråtende Ulv Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 De har vel bare solgt rettighetene til SlySoft som har "hovedkvarter" i Antigua http://www.slysoft.com Alt er som før Var opptatt med diktet mitt, så jeg så ikke denne først CloneCD, thou shallt rise and fight!! Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 hehe fett dikt... Antigua blir vår(clon's) nye verden! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Takktakk! CloneCD var kanskje det programmet jeg hadde sist venta at skulle bukke under. Dette tilhørte jo et europeisk firma som i tillegg holder til i Sveits (utenfor EU og Schengen), men hollywoods tentakler infiserer tydeligvis langt... Selv om jeg er en ulv, kommer jeg til å savne akkurat den sauen der (håper det beholder sin geniale logo i den nye verden!) Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Counterattack (flere kilder i Spania, bla. www.devolvamoselataque.tk) The counterattack consists of not buying a single original CD nor DVD, between day 1 and 15 of October of the 2003. We do not try to sink no company, simply we want that they realize which we are here and of which must have us when taking the decisions, since after all, they live at the cost of our money, no? Part 1 - Campaign The campaign is something very important, since whatever more people finds out the this best one, so we must participate all. And how? + Then simply, telling it to people that you know you will be collaborating and defending your rights like consumer. The only form to make us hear is uniting all to us. + Another way which quickly much people find out are via email and so that you do not have molestarte in writing, we have created a standard letter where all this is explained. Copy and sticks the following text and envíaselo to all your list of contacts: 1ª Campaign against the attack to the P2P users This it is not the typical email that you must reenviar to everybody because yes a curse will not fall on you, nor so that you have luck all your life, it is by or of all the society and I believe at least that, you must read it for enterarte of as at least they are harming your rights, or, reenvíalo to your list of contacts so that they can be informed. Everything began with an attack to the users of interchange programs, putting fear and alarming whereupon it was going away to denounce 95,000 users. This it was transacting writing desk of lawyers (Landwell-PricewaterhouseCoopers) which it represented more than 30 companies, but has to date not passed anything and probably he has been single to put fear. Later, day 1 of August, judge Carmen Sanchez-Albornoz Bernabé issued an order that forces donkeymania.com to close the Web to facilitate connections used by programs p2p. In case this outside little, now sgAe next to other virgin associations has established a canon in cd´s and dvd´s between 0.13 and 1.40 euros that it will have to pay everybody, independently of the use that occurs to those discs, doing to pay to us to all by the piracy that great Mafias commit. Then, instead of being seated asking to us to us that he will be the next thing, we must fight against all this giving where more it hurts. Let us let buy cd´s and dvd´s original the days between 1 and 15 of October so that they realize on that they depend on us and our money, and so that in the next decision who take they count on our opinion. More information in: www.devolvamoselataque.tk Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Veldig synd at Elaborate Bytes virksomhet med CloneCD nå blir nedlagt (brukte dette programmet selv). Men hva skal man egentlig med CCD når man har langt bedre programmer som BlindWrite Suite og Alcohol 120%? Bruker nå selv førstnevnte i kombinasjon med Daemon Tools, og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Counterattack (flere kilder i Spania, bla. www.devolvamoselataque.tk) Ja, det virket jo voldsomt seriøst. De får nå lære seg å kommunisere på engelsk før de "liksom" skal utrette noe... Og de er nok svært svært redd de som skal bli "counterattacked"... Som flere har sagt, det finnes utrolig mange programmer som har noenlunde samme funksjon/bedre enn clone. Det fjerner dog ikke det faktum at clone-sauen er en av de kuleste brautende dyra til dags dato! DrE Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Counterattack (flere kilder i Spania, bla. www.devolvamoselataque.tk) Ja, det virket jo voldsomt seriøst. De får nå lære seg å kommunisere på engelsk før de "liksom" skal utrette noe... Og de er nok svært svært redd de som skal bli "counterattacked"... Som flere har sagt, det finnes utrolig mange programmer som har noenlunde samme funksjon/bedre enn clone. Det fjerner dog ikke det faktum at clone-sauen er en av de kuleste brautende dyra til dags dato! DrE Hei! Websiden er på spansk, og jeg brukte bare oversettelsesfunksjonen som ligger på "Altavista.com" En engelsk side blir tilgjengelig til neste aksjonen. Jeg glemte å si at DVDShrink´s utviklerne står også bak aksjonen. www.dvdshrink.org http://dvdadvdr.com Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ja trist story...har brukt clonecd helt siden første ofisielle versjonen (begynte å bruke den få timer etter at den var lansert)!!! Versjon 1.0.0.4, hadde i den tiden en mitsumi CR-4804TE 4X brenner som var en av en håndfull støttede brennere.... Ja, clonecd er kongen, men har blitt hengende etter siden det ikke har blitt utviklet noe mer de siste 9 månedene. Ja, mange konkurrenter til clonecd har studert og "brukt" kode fra clonecd, med bare mindre modifiseringer. Tipper at det er få eller ingen i hele norge som har brukt clonecd så lenge som meg............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå