ebso86 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Har tenkt å kjøpe meg en sånn en...... http://www.flexi-data.no/visdb.exe?action=...up=120211&name= Noen som har hørt på denne forsterkeren og vet om den er noe tess? Jeg er ikke så veeeldi nøye på å få verdens beste kvalitet men vil dette spille bra sammen med to svære panasonic høytalere (30-20000hz) noen bakhøytalere fra en gammel stereo og en ny center? Tror dere jeg vil trenge sub? tenker siden disse fronthøytalerene mine går helt ned til 30hz. Mvh. Erik Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg er tilnærmet 100% sikker på at pengene dine er bedre anvendt på å kjøpe en dyrere reciever enn på en sub. En ny 400W reciever til unner 2000,- er enten stjålet, løgn eller middelmådig. Jeg ville nok også ta båndbredden på høyttalerne dine med en klype salt. Høyttalere som er linjære til 30 Hz koster mye penger. 30 Hz er SERIØST dyp bass. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Det står printet på høytalerene.... og jeg vet disse høytalerene går dyyypt. har hatt tatt sånn bass test mp3 fil..ganske fiffig sak... Det samme står på noen andre høytalere jeg har her hjemme, men det er B&O høytalere/annleg som kostet 25000 for 15 år siden....... Men er denne forsterkeren bra nok, over middels kanskje? Mvh. Erik Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har aldri hørt denne forsterkeren, men utifra sammenhengen pris og spesifikasjoner vil jeg tippe den er langt under middels. Imidlertid tviler jeg på at et såpass seriøst merke som Panasonic selger noe som er direkte dårlig. Og det at det står 30-20.000 Hz på høyttalerne dine betyr omtrent like mye som at speedometeret på bilen din går til 270 km/t. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 forresten så er disse veldi dyre høytalere... fikk de av faren til damen nå han skulle kjøpe nye... er vel et par år gamle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå