SirHartge Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Nå sitter jeg og nyser, snørret renner, og fryser som en ****... argh.. Kjeder meg som f... Noen tips om hva jeg kan finne på? NÅ sitter jeg vekselvis på dataen og fryser eller i senga og ser på tv.. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 lage programmer i Delphi/C++!!! jeg har faktisk ligget i senga i to dager nå og bestemte meg for å prøve litt Delphi, som var på en gammel Hjemme-pc CD,med tilørende guide. fy druen så morro! (hadde aldri trodd at delphi/c++ kunne vere gøy) Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Skal vi liksom synes synd på deg nå da?! Jeg synes ikke synd på deg, så det er sagt! :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Last ned noen spill fra pre-Win95-eraen... Og nyt de... Gamle adventure/RPG's og sånt... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hei SirHartge! Kva med å sove? Eg er veldig skjelden sjuk...1gang i året eller.no. Og da går eg å legger meg ned for å sove..Når eg står opp igjenn er eg som regel mykje friskare.. Har ikkje vært hjå lege sidan helsesøster på ungdomskulen gav med bcg.(må ikkje forveksles med background) Tar veldig tabletter.. Lever etter: Om ein er frisk nok til å komme til Doktor så er ein ikkje sjuk..Forresten så kunne eg tenkt med Trond Viggo Thorgersen som fastlege.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 Er på bedringens vei nå, kan sitte mer forann PC-en:D Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 mens jeg er på 3. uka med influensa.... :sad: (t'øyeblikk, må bare hoste opp litt slim) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 /me hoster litt.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 -vi kan danne et hostekor, og få alle influensasyke mennesker i norge med Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 vel skru ovnen på fullt! det gjer jallefall eg når eg er kald... 35C... :razz: då blir det varmt.. Hostekor vil bli bra! Eg vil vere bass Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg er Gitar :wink: *host**host**host**host**host**host**host**host**host**host**host**hooooooooooooooooooooooost* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 *Host host* *host HOOOOOOOOOOST* *hark hork hast hark* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg har sittet og snytet meg gjennom hele uken. Untatt idag da :smile: Var tilogmed ute med avisen og trente. Virker som jeg er frisk igjen :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Quote: Den 2002-11-17 18:00, skrev CFD:Var tilogmed ute med avisen og trente. Definer "treningen" din da Består kanskje av å skrive fortest mulig på tastaturet i 10 minutter? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Avisen= Sykle 1.5mil i regnvær så kjapt jeg kan for og holde tidsskjemaet mitt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Quote: sjanten skrev (2002-02-17 11:03):-vi kan danne et hostekor, og få alle influensasyke mennesker i norge med Håper det ikke er smittsomt med all hostingen deres, Har ikke hatt influensa de 5 siste åra. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Kn man forresten bli smittet av influensa over internett/på forumet? Jeg har fasttilkobling, er det større sannsynlighet for å bli smittet da? Er man godt nok beskytte med brannmur og virusprogram ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Quote: Kenny000 skrev (2002-11-17 21:46):Kn man forresten bli smittet av influensa over internett/på forumet? Jeg har fasttilkobling, er det større sannsynlighet for å bli smittet da?Er man godt nok beskytte med brannmur og virusprogram ? Nei ikke den type virus som sjanten og sir'en har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå