Cuneax Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Apple har også en «stor visjon» for TV-markedet.Tim Cook: ? Har solgt 13 millioner Apple TV-er Lenke til kommentar
odderik Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Flott boks, men hvor er jailbreaken til ATV3?? Jeg vil ha xbmc på den. Ikke rart ATV2 selges på bruktmarkedet til en høyere pris. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Flott boks, men hvor er jailbreaken til ATV3?? Jeg vil ha xbmc på den. Ikke rart ATV2 selges på bruktmarkedet til en høyere pris. Hvorfor da ikke kjøpe noe som funker med det man ønsker uten å måtte cracke dem? 4 Lenke til kommentar
rillto Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Apple tv er en billig og grei forlengelse av Apple universet når du vil ha det inn i stua. Netflix på Apple tv er vel den billigste og beste måten å få film streaming på. Dessuten er kvaliteten på Netflix via Apple tv helt uslåelig sammenlignet med andre løsninger. Plex server på pc og en ipad gjør at man ikke trenger jailbrake på Apple tv3. Vuze i nyere versjon har innebygget transcoder for bla Apple tv så det finnes mange løsninger uten jailbrake Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Dessuten er kvaliteten på Netflix via Apple tv helt uslåelig sammenlignet med andre løsninger. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvis du har iPhone/iPad/Mac (eller alle tre) er AppleTV en no-brainer, med Airplay funksjonaliteten. Og fungerer supert som netflix box, selv om brukergrensesnittet ikke er så bra. Skulle gjerne heller hatt iPad interfacet. Men kvaliteten er på topp, som rillto skriver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg ser ikke for meg mange andre mulige visjoner enn at de ønsker en boks med avanserte funksjoner som fjerner nødvendigheten for avanserte dekodere, hvor det i utgangspunktet ikke skal spille noen rolle hvem leverandøren din er. Samme apps, forskjellig innhold. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Synes 13 millioner hørtes lite ut, er det nok til å ha 90% av markedet? Eller er markedsandelen langt lavere i andre land enn USA? AtW 2 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Kan man jailbreake ATV2 uavhengig av OS som er installert? Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Flott boks, men hvor er jailbreaken til ATV3?? Jeg vil ha xbmc på den. Ikke rart ATV2 selges på bruktmarkedet til en høyere pris.Hvorfor da ikke kjøpe noe som funker med det man ønsker uten å måtte cracke dem? Zotac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå