w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Hei, jeg har sett på et par midlertidige kabinett og valget er for såvidt mellom disse tre: Corsair Vengeance C70 Fractal design R4 NZXT Pantom 410 "Må ha" Vil helst det skal være svart/gunmetal farge. Støtte for ATX hovedkort. God plass bak hovedkortet. Decent frontpanel (ikke alt for tykke eller mange kabler er også viktig) Personlig frister C70 litt mer enn de andre da det nesten er proppfullt med R4 og "plastikk" rundt på alle forum. Jeg har ingen anelse om hvilket som er best når det kommer til luftflyt (HAF kassene er utelukket da jeg absolutt hater de ). Når det kommer til praktiske løsninger er nok C70 et av de beste (av de tre oppe) med tanke på håndtakene.Jeg er åpen for andre forslag, bare de har de kriteriene nevnt tidligere. Endret 29. mai 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hei, jeg har sett på et par midlertidige kabinett og valget er for såvidt mellom disse tre: Corsair Vengeance C70 Fractal design R4 NZXT Pantom 410 "Må ha" Vil helst det skal være svart/gunmetal farge. Støtte for ATX hovedkort. God plass bak hovedkortet. Decent frontpanel (ikke alt for tykke eller mange kabler er også viktig) Personlig frister C70 litt mer enn de andre da det nesten er proppfullt med R4 og "plastikk" rundt på alle forum. Jeg har ingen anelse om hvilket som er best når det kommer til luftflyt (HAF kassene er utelukket da jeg absolutt hater de ). Når det kommer til praktiske løsninger er nok C70 et av de beste (av de tre oppe) med tanke på håndtakene.Jeg er åpen for andre forslag, bare de har de kriteriene nevnt tidligere. et forslag http://cdon.no/elektronikk/chassi-tower_corsair_graphite_600tm_%28svart%29-20703995?utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide_no litt over 1000 men fedt kabinett Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Deilig å jobbe med, men likte det ikke helt når jeg brukte det til en PC for noen. Litt for mye plastikk. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Deilig å jobbe med, men likte det ikke helt når jeg brukte det til en PC for noen. Litt for mye plastikk. welllll Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Welllll, hva mener du med Welllll? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Har gjort en del bygg i C70, godt å bygge i. Men så var det utseendet da... R4 er også greit å bygge i. Bygger en del i HAF-kabinett, gode de også, men de er litt for stygge for min smak. NZXT har jeg bare vært borti Phantom 820, stygt som juling, men god plass. Om du liker utseendet på C70, gå for det. Hva mener du med "midlertidig" kabinett? Venter du på noe? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Sjekk signaturen Vil ha en data i et kabinett mens jeg jobber med "hoved"-kabinettet istedenfor å kjøre alt på hovedkorteska. C70 virker mye mer praktisk enn de fleste miditowerne med tanke på håndtakene, derfor det er et av de jeg kunne tenke meg. Det er også lite plastikk på det. Og det er ikke så alt for mange som har et C70 kabinett på forumet Endret 30. mai 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hva med Corsair 500R? God på kjøling, og integrert viftekontroller til medfølgende vifter. God plass bak HK-brett til kabling. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Viftekontroll tror jeg ikke at jeg trenger for 800rpm vifter Skal vurdere 500R. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 R4 windowed koster bare 699 hos dustinhome, go for it! 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Nja, valget er mellom C70 og R4, men det er så mange R4 her. Hvor mye plass bak hovedkortet er det på de to? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Så og si likt. C70 har sånn kjekk "klemme" for ATX power osv, meget praktisk. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Ja, så det. C70 virker mye mer praktisk enn R4, men utseende er noe annet.... R4 windowed koster bare 699 hos dustinhome, go for it! Hvor lenge varer salget? Får ikke kjøpt noe før rundt midten av juni. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg har C70 Gunmetal Grey. Det er faktisk veldig lite plastik i det. Kun viftene og den plastik greia man bruker på HDDene og ramma rundt støvfilterne. Jo, også en list rundt sidevinduet. Det er ikke så veldig masse i frontpanelet, men jeg liker det. Håndtakene er super praktisk. Har brukt dem samtligere ganger, og om du skal på LAN er de et myst når du har en Pc som begynner å veie såpass mye. Elsker måten sidepanelene er festet på. Det er så mye lettere enn å rote med tommelskruer og slikt. Veldig romslig og lett og bygge i. Husk at Corsair har montert avstandsstykkene for hovedkortet og at det er en liten "tapp" i den miterste som holder det på plass til du har fått skrudd det fast. Gode kjølemuligheter og god plass til custom vannkjøling om du er interissert i det. God plass for cable management. Om det er noe mer du lurer på om det er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Ville gått for R4. Har et Fractal Arc R2, mulig det er verdt å ta en titt på.. Er ikke så dyrt hos dustinhome, betalte 705 kr for det. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 R4 eller C70. R4 stille. C70 letter å ta med seg. NZXT ville jeg ikke tatt, ser stygt ut også. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Takk for svar folkens, tror nok det blir C70 pga alle de praktiske løsningene. Ville gått for R4. Har et Fractal Arc R2, mulig det er verdt å ta en titt på.. Er ikke så dyrt hos dustinhome, betalte 705 kr for det. Frister veldig med R4 for den prisen... Men hvor lenger varer sommersalget hos Dustin? Bråk blir ikke noe problem, bruker 800rpm vifter R4 eller C70. R4 stille. C70 letter å ta med seg. NZXT ville jeg ikke tatt, ser stygt ut også. Heller mest mot C70 da det ser så mye bedre ut når det gjelder den praktiske delen. Men på utseende er R4 penest. Vanskelig valg det her... Siden det bare er midlertidig kabinett er nok C70 det beste. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hadde C70 hatt støydempende matter hadde jeg kjøpt det på dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå