Okapi Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg lurer veldig på denne her. Har per i dag en 400D som begrunner å bli litt sliten, samt en S95 som jeg stort sett har i lomma. Ingen av dem er spesielt brukbare på høy ISO, og 400D mangler video, har trang søker og jeg føler den er litt tung. Har lurt på å migrere til Lumix eller noe sånt, men ergonomi og hastighet er fortsatt suverent på speilrefleks, og det er jo kjekt å fortsatt kunne bruke objektivene jeg har. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg spurte tidligere i tråden, men kunne tenkt meg et oppdatert svar. Jeg vet at det ikke finnes noe fasitsvar her, men på samme måte man har forventinger til når visse datakomponeneter faller i pris regner jeg med at dere kamera interesserte vet hvorvidt når/om i det hele tatt dette kameraet vil falle mer i pris? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Blir i så fall å vente på eventuelle tilbudskampanjer fra Elkjøp, FotoVideo, Japan Photo og lignende. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det synker med ujevne rykk og napp. Se prishistorikken. Når det kommer på tilbud neste gang kan ikke jeg forutse, men det ser ut som laveste reelle pris har vært 3195 kr i desember. (1625 kr i mai 2013 er nok en feilprising). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå