jarle-60 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Det var en gang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 En gammel traver dette. Artig vinkel. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 En gammel traver dette. Artig vinkel. Ja dette var store saker å møte på skoleveien. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 På veggen bilde, enda jeg ikke bryr meg noe om bil!! Liker enkelheten og renheten og klarheten i bildet. Hvordan bilen er plassert. De hvite tegningene av skogkanten... kan fortsette,,,, Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 På veggen bilde, enda jeg ikke bryr meg noe om bil!! :)Liker enkelheten og renheten og klarheten i bildet. Hvordan bilen er plassert. De hvite tegningene av skogkanten... kan fortsette,,,, Takker for kommentaren, etterbehandlingen skyldes at det var så mye rundt bilen som skulle vært klonet vekk. Valgte da denne metoden Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Ett herlig bilde, stilig grill og fin kameravinkel, ett bilde i få farger med klederlig farge på hovedmotivet, stilig med litt av åskammen i "krom" farger for å bygge oppunder helheten, gir også en følelse av action og at det skjer noe ekstra i bildet Endret 30. mai 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Ett herlig bilde, stilig grill og fin kameravinkel, ett bilde i få farger med klederlig farge på hovedmotivet, stilig med litt av åskammen i "krom" farger for å bygge oppunder helheten, gir også en følelse av action og at det skjer noe ekstra i bildet Takker for en hyggelig kommentar. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg husker disse doningene. De var flotte i sin tid. Husker også at de pleide å henge slike damer i grillen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg