Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Turn off med plastisk kirurgi på menn?

Anbefalte innlegg

Spørsmålet er først og fremst rettet mot jenter / kvinner.

Hvis dere får vite at en mann har gjort plastisk kirurgi på ansiktet sitt, er dette en turn off? Blir han plutselig veldig feminin av dette? Og hvis dere har vært i et forhold med en mann en stund, og dere får vite at ansiktet hans ikke alltid har sett ut som det gjør nå, kan dette ødelegge inntrykket av ham?

La oss si at du har vært kjæresten til mannen nedenfor i tre måneder.

post-226106-0-10114700-1369864028.jpg

Hvis han da forteller deg at han så slik ut før han gjorde plastisk kirurgi, ville dette vært en stor turn off? Blir alt ødelagt av at han har operert inn metall i kjeven sin?

post-226106-0-29825700-1369864138.jpg Anonym poster: 5648628fcd199edbf1f3a94f6a8428f5 Anonym poster: 5648628fcd199edbf1f3a94f6a8428f5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke sett på det som verken turn off eller on, da det hadde vært personlighet som hadde vekket både nysgjerrighet og jeg hadde blitt forelsket i. Så utseendemessig har det ingenting å si, om han så hadde blitt mer eller mindre feminin eller maskulin etter operasjon. Alt hadde nok ikke blitt ødelagt, men jeg ville blitt skeptisk rundt hvorfor han i all verden hadde operert seg i utgangspunktet, og stilt noen spørsmål angående hvorfor han tok det valget.

Lenke til kommentar

Synes ikke det er noe gærent i å ta plastisk operasjon.

Nesten alle menn du ser i hollywood og som har klart seg som pilot på lerretet post-40 har tatt en eller annen form for plastikk.

Jenter tar silicon, botox og løft hvorfor skal ikke også menn ha denne muligheten?

Lenke til kommentar

Jenter tar silicon, botox og løft hvorfor skal ikke også menn ha denne muligheten?

Enig, til dels. Silikon er et mindre inngrep, og er til dels styrt av fettprosent, det vil også bare påvirke en jente om de får barn. De to andre er en måte å beholde skjønnhet, mens det å endre beinstrukturen, er å forsøke å skape det. Det betyr at arvematerialet til denne personen ikke er likt det man faktisk ser. Jeg kan forstå at det er noe man ikke ønsker. Man definerer menn og kvinner som pene eller stygge, eller midt i mellom, fordi man fra naturens side ønsker best mulig partner, for å få best mulig avkom. Plastisk kirurgi blir dermed "juks".

Plastisk kirurgi, på et individnivå, syntes jeg er helt greit. Muligheten finnes, og det er dumt å ikke benytte den om man vil.

Lenke til kommentar

Pøh.

så lenge en mann vasker seg så ofte at han ikkje stinker sur svette, og steller neglene slik at han ikkje konstant går rundt med svarte render under neglene så er det alt som trengs.

Alt annet er femi :green:

Klart du kan sitte her og glise nå, men det vil komme en tid hvor også du vil kjenne tidens tann på kroppen.

Ingen kan vinne over alderdommen, du vil med tiden bli drabbet i ansiktet, løs og rynkete. Inntil den tid kommer er det ingenting i veien med å pynte litt på resultatet.

Det vil finnes disse med baklengs tankegang som skriker "femi" og alt det der, men så lenge du føler deg bra og har selvtilliten på selv -- og at du faktisk ser bra ut. Ikke bare for deg selv men for alle andre også...

Ja, det er vel lykken beskrevet med noen få ord, det. :)

Lenke til kommentar

Klart du kan sitte her og glise nå, men det vil komme en tid hvor også du vil kjenne tidens tann på kroppen.

Ingen kan vinne over alderdommen, du vil med tiden bli drabbet i ansiktet, løs og rynkete. Inntil den tid kommer er det ingenting i veien med å pynte litt på resultatet.

Det vil finnes disse med baklengs tankegang som skriker "femi" og alt det der, men så lenge du føler deg bra og har selvtilliten på selv -- og at du faktisk ser bra ut. Ikke bare for deg selv men for alle andre også...

Ja, det er vel lykken beskrevet med noen få ord, det. :)

Eg er 43 år og har begynnt å få både rynker og grått hår, og er helt komfortabel med det :cool:

Det siste eg vil er å se ut som Jan Thomas :scared:

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar

Jeg er også litt nysgjerrig på dette, men er det i det hele tatt noen kvinner som har postet i denne tråden så langt?

Eclipticali er kvinne. Anonym poster: 5648628fcd199edbf1f3a94f6a8428f5

Jeg burde vel egentlig poste denne tråden på Kvinneguiden når jeg tenker meg om. Anonym poster: 5648628fcd199edbf1f3a94f6a8428f5

Jeg burde vel egentlig poste denne tråden på Kvinneguiden når jeg tenker meg om. Anonym poster: 5648628fcd199edbf1f3a94f6a8428f5

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre om dette er noe som skal inngå i en avgjørelse av om du tar plastisk operasjon? Eller kanskje for om du sier det til andre?

Jeg har vært åpen for ideen en stund. Hvis 100 % av kvinnene i denne tråden svarer

JA JEG DIGGER MENN PLAST I TRYNET! INGENTING ER MER SEXY <3 <3 <3 <3 <3"

øker det sannsynligheten for at jeg gjør det. Hvis jeg får flere svar av typen

HAHAHA plastisk kirurgi er for kvinner, homser og tapermenn. Det er så femi at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang.

blir sannsynligheten lavere. Anonym poster: 5648628fcd199edbf1f3a94f6a8428f5

Lenke til kommentar

Konsulter med en kirurg først, det er ikke alltid sånn at du kan få de resultatene du vil uten mange inngrep, og mye penger. Det du ser på bilde kan være enten enkle implantater, og fylling, eller en avansert rekonstruksjon. Det betyr at du kan ende på 40 000 og fire-fem uker før det ser greit ut, til mange hundre tusen, og måneder med hevelser og fælt ansikt. Noe å tenke på.

Om du føler for å endre på noe, syntes jeg du skal gjøre det, og drite i hva andre måtte mene.

Lenke til kommentar

Det ser jævlig ut når kvinner gjør det, så hva får deg til å tro at kvinner synes det ser bra ut på menn? For ikke å snakke om at de fleste vil anse det som et negativt personlighetstrekk å være så misfornøyd med seg selv at man er villig til se kunstig ut isteden. Så lenge man ikke har ekstreme skavanker vil det å legge seg under kniven utelukkende være negativt, og jeg tviler på at du finner noen kvinner som synes det er fornuftig. I beste fall finner du kanskje noen som ikke bryr seg.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Det du ser på bilde kan være enten enkle implantater, og fylling, eller en avansert rekonstruksjon. Det betyr at du kan ende på 40 000 og fire-fem uker før det ser greit ut, til mange hundre tusen, og måneder med hevelser og fælt ansikt. Noe å tenke på.

Jeg er ganske sikker på at mannen på bildet har betalt $6000 - $10 000.

du føler for å endre på noe, syntes jeg du skal gjøre det, og drite i hva andre måtte mene.

"Hva andre måtte mene" er den eneste grunnen til å forandre utseendet sitt. Nei, jeg gidder ikke kaste meg inn i en politisk korrekt bullshitdiskusjon om du skulle være uenig.

Det ser jævlig ut når kvinner gjør det,

Nei. Noe sier meg at du tror plastisk kirurgi er ensbetydende med å se slik ut etterpå:

2951242547_1_3.gif

så hva får deg til å tro at kvinner synes det ser bra ut på menn?

Fordi de gjør det. Se. Bildet. Tråd.

Anonym poster: 5648628fcd199edbf1f3a94f6a8428f5

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at mannen på bildet har betalt $6000 - $10 000.

"Hva andre måtte mene" er den eneste grunnen til å forandre utseendet sitt. Nei, jeg gidder ikke kaste meg inn i en politisk korrekt bullshitdiskusjon om du skulle være uenig.

Det er langt billigere i USA kontra Norge, juster for KPI, den er 168 US/Norge. Kurspris på 5,5, ta hensyn til KPI, Det blir 56000-95000, for et sånt inngrep. Det betyr ikke at det samme inngrepet vi gi samme resultater på deg som personen på bilde. Vi kan diskutere det videre på PM om du vil.

Du endrer utseende ditt for å persiperes på en annen måte av andre. Det er ditt ønske å bli persipert på en annen måte, ergo det er hva du ønsker som avgjør om du tar et valg.

Du trenger ikke bry deg om hva andre mener om plastisk kirurgi, hva de mener om resultatet er noe helt annet.

Vi liker ikke barnearbeid, men vi liker at varer er billig. Ser du sammenhengen?

Lenke til kommentar

Tror nok det er ytterst få damer i denne verden som synes det er attraktivt med plastisk kirurgi. Noen kan forstå hvorfor du gjør det, men for andre, kan det være turn-off at du ikke var trygg nok og selvsikker nok med deg selv og det skinnet du ble født i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...