egen9 Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Hei, jeg har satt opp noe jeg synes var fint i ett spill Men har ikke store peilinga på klær, så lurte på om dere kunne hjelpe meg å finne ut hva de forskjellige tingene heter, eller helst, hvor de kan kjøpes Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Det på hodet er en hatt, på overkroppen har han en kortermet skjorte (hvit), en grå ullbukse og noe som kan minne om sko. Ikke akkurat hokus pokus. Alle tinge kan forøvrig kjøpes på dressmann, med mulig unntak av hatten. Det betyr imidlertid ikke at du bør gjøre det. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Ha-ha Tenkte moddell and stuff da min venn, jeg vet også at det er en skjorte... Men f.eks. hva slaks bukse er det Nå vel, jeg synes ikke det så så halv-gærent ut, Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Men selvfølgelig, hvis du har et bedre forslag, innenfor noe ala samme stil, så er du hjertelig velkommen til å komme med det Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Det kommer helt an på, ettersom jeg ikke skjønner helt hvordan det er han er kledd. Prøver han å være gangster, eller prøver han å kle seg klassisk og pent (Uansett er det mislykket, men det er nå så)? Hvis du vil ha noe som ikke er heeelt ulikt an jo feks en hvit OCBD-skjorte (langermet!!) og et par vanlige, ikke baggye mørke jeans være ok. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Hmm, IKKE ganster stil, litt mer "tøft" klassisk er da hva jeg ser etter Pent, men samtidig noe en kan gå i på en mandag. Også vil jeg gjerne ha en kortarmet skjorte for sommeren da.. Endret 29. mai 2013 av egen9 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Det er mye penere å rulle opp skjorteermene. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Hm, synes det er mer.. "shaggy" ut selv egentlig.. men kanskje det bare ser dumt ut, fordi de jeg har sett gå sånn bretter helt for jævlig. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 Kortermede skjorter ser ikke særlig bra ut. Piqué er et mye bedre alternativ. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 1. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 kortermede skjorter ser veldig ofte gubbete ut. Du vil uansett se veldig douche ut med det antrekket, hør på jørgenH hvis du har lyst til å se pent kledd ut, men fortsatt gå ut blant vanlige folk. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 1. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) For å si det sånn. Du kan ikke kle deg slik utenom hvis du ser ut som han spillfiguren du har avbildet, men det er uansett ikke fint. Etter min mening selvfølgelig. Edit: Du KAN. Men tviler på det ser bra ut. Endret 1. juni 2013 av member-277163 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2013 Kortermet skjorte passer best på pensjonister i Spania. Buksen han går med har nok stoff til to bukser. De fleste ser dum ut med hatt, i hvert fall en slik hatt, og i hvert fall hvit. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2013 Kortermet skjorte KAN være ok dersom den er i lin, løstsittende og du er på stranda. Ellers er det rulling av ermer det går i. Ellers kan jeg ikke skjønne hva du skal med "modell" på noe av det der. Det er jo ikke akkurat spesielle klær. Hvit kortermet skjorte, grå bukse og mørke sko. Klokke med lærrem, hatt (!) og solbriller. Ser ut som skoene er mokkasiner av noe slag, og buksen er veldig stor. Klærne finner du på dressmann, tilbehøret kan du selvfølgelig legge sjela i. Fine solbriller og fin klokke kan gjøre underverker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå