Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

I løpet av den halvannen måneden vi har vært FWB har hun prøvd å lure meg med prevensjon, gitt meg dårlig samvittighet fordi jeg ikke ville ta i ungen henne og toppet det hele i dag med å gå til en mer knelende type som er villg til å gi litt mer av alt for å få henne. Jeg har til og med kutta ut en eks FF for hennes skyld og dette er takken. Er det en grei måte å bare get even med den skanken på som svir litt for henne? Noen forslag til en liten payback?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det sånn: det at du ikke engang kan ta i ungen hennes, hadde fått meg til be deg om å snu i døra med en gang. Hun leter sikkert etter en gutt som er litt mer moden, og faktisk aksepterer det. Men for alt jeg vet kan du være en alright fyr. Det er mye mulig at hun har funnet seg en ny fordi hun trenger litt mer trygghet. Vet hun forresten at du har kuttet ut en "ex fuckfriend" for henne? har du fortalt henne hva du vil? Hvis ikke du har det - syntes jeg du skal vente med "den søte hevnen". Det er jo tydelig at du har følelser for jenta når du har lyst på hevn.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du har fått akkurat som fortjent Kalkunkrøll. Du behandler mennesker (kvinner) som objekter med overlegg, og du fortjener ikke denne dama. Hun prioriterer barnet sitt. Ergo er du ute av regnestykket pga den du er. Det må du leve med. Ingen liker en selvsentrert kødd. Du vinner kanskje litt sex og hengivenhet midlertidig, men du taper i lengden.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Du har fått akkurat som fortjent Kalkunkrøll. Du behandler mennesker (kvinner) som objekter med overlegg, og du fortjener ikke denne dama. Hun prioriterer barnet sitt. Ergo er du ute av regnestykket pga den du er. Det må du leve med. Ingen liker en selvsentrert kødd. Du vinner kanskje litt sex og hengivenhet midlertidig, men du taper i lengden.

Jeg er glad på jentas veiene.Med det ræva kvinnesynet og menneskesynet til kalkunkrøll fortjener han henne ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...