Kalkunkrøll Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 I løpet av den halvannen måneden vi har vært FWB har hun prøvd å lure meg med prevensjon, gitt meg dårlig samvittighet fordi jeg ikke ville ta i ungen henne og toppet det hele i dag med å gå til en mer knelende type som er villg til å gi litt mer av alt for å få henne. Jeg har til og med kutta ut en eks FF for hennes skyld og dette er takken. Er det en grei måte å bare get even med den skanken på som svir litt for henne? Noen forslag til en liten payback? Lenke til kommentar
Populært innlegg Dingdongdata Skrevet 29. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Drit i sjampoflaska hennes, fin overraskelse det. Men for å være seriøs, hvorfor skal du ta payback? Bare se en annen vei og finn deg en ny. Endret 29. mai 2013 av henrste 16 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Ta en kondom, tre den på utstyret, dypp den i Nugatti og sleng den på en synlig plass så hun finner den. Var det en slik spøk du var ute etter? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Primer4 Skrevet 29. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 29. mai 2013 Baksnakk henne, spre rykter, si at hun stinker nedentil, at kjønnsleppene så ut som baconstrips, at hun er ei hore etc. Virker som om det er sånn sånne som deg pleier å gjøre i etterkant. 13 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hevn? Hvis du syns hun var slik en forferdelig dame, så vær heller glad for at hun gikk sin vei, da . Så slipper stakkars deg å plages med å ligge med henne.... 3 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Bare gå din vei. Hu er ikke verdt tida de en gang. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 si til henne at hun er en dust Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Ser ut som du bare har lyst til å få henne vekk fra livet dit, og nå sitter du med ett gratis kort ut. hvorfor bry seg og tulle det til mer da? 3 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Piss på henne. Lat som hun skal suge deg også pisser du henne i ansiktet. Etterpå bare går du og har aldri kontakt igjen så sender du nummeret hennes til meg ^^ 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg kaaasen Skrevet 30. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2013 Jøss. Godt hun fikk åpnet øynene og kommet seg vekk fra en ekkel, kynisk idiot som deg. Den påstanden kommer jeg med fordi jeg har lest trådene du har startet, og du virker som en forferdelig ekkel fyr. 14 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Gå og syt til de andre gutta i hardkukgjengen. 3 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Voks opp og gå vidare, slutt å sipp her inne. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg JaBBe Skrevet 30. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2013 arnoldpress dama 19 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pinng Skrevet 30. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2013 si til henne at hun er en dust Det blir vel kanskje litt i meste laget? 14 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Skjønte ikke pøkken på hva som har skjedd. Men TityBoi #9 var den beste. 2 Lenke til kommentar
iloveitt Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 For å si det sånn: det at du ikke engang kan ta i ungen hennes, hadde fått meg til be deg om å snu i døra med en gang. Hun leter sikkert etter en gutt som er litt mer moden, og faktisk aksepterer det. Men for alt jeg vet kan du være en alright fyr. Det er mye mulig at hun har funnet seg en ny fordi hun trenger litt mer trygghet. Vet hun forresten at du har kuttet ut en "ex fuckfriend" for henne? har du fortalt henne hva du vil? Hvis ikke du har det - syntes jeg du skal vente med "den søte hevnen". Det er jo tydelig at du har følelser for jenta når du har lyst på hevn. 2 Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Du har fått akkurat som fortjent Kalkunkrøll. Du behandler mennesker (kvinner) som objekter med overlegg, og du fortjener ikke denne dama. Hun prioriterer barnet sitt. Ergo er du ute av regnestykket pga den du er. Det må du leve med. Ingen liker en selvsentrert kødd. Du vinner kanskje litt sex og hengivenhet midlertidig, men du taper i lengden. 7 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Du har fått akkurat som fortjent Kalkunkrøll. Du behandler mennesker (kvinner) som objekter med overlegg, og du fortjener ikke denne dama. Hun prioriterer barnet sitt. Ergo er du ute av regnestykket pga den du er. Det må du leve med. Ingen liker en selvsentrert kødd. Du vinner kanskje litt sex og hengivenhet midlertidig, men du taper i lengden. Jeg er glad på jentas veiene.Med det ræva kvinnesynet og menneskesynet til kalkunkrøll fortjener han henne ikke. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå