Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig godt observert dette synes jeg :) Stilig med de diagonale `stripene` over bildet, danner ett fint `bølge` mønster :) Bildet er kanskje litt mørkt, mulig ekstra mørkt på grunn av den forholdsvis mørke Akam `rammen` som følger automatisk med rundt bildet når du legger ut, byttet til en noe lysere grå og synes bildet kom bedre frem på den måten, Bare som ett lite tips da :)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar

Veldig godt observert dette synes jeg :) Stilig med de diagonale `stripene` over bildet, danner ett fint `bølge` mønster :) Bildet er kanskje litt mørkt, mulig ekstra mørkt på grunn av den forholdsvis mørke Akam `rammen` som følger automatisk med rundt bildet når du legger ut, byttet til en noe lysere grå og synes bildet kom bedre frem på den måten, Bare som ett lite tips da :)

Tusen takk for komentar her. Litt snodig at den kom like etter at jeg satt å "fordypet" meg i sommerbildet ditt. Har bedre tid nå enn da,så min komentar kommer vel der.

Smart det du sier om rammen. Enig at det gjør seg med en lysere variant. Selve bildet synes jeg er greit at det er litt mørkt. Er vel flere ting som spiller inn der. Blant annet er sanden ganske mørk. Er litt fasinert av slike strukturer og mønster som naturen selv ordner til. Akkurat dette bildet synes jeg ikke jeg fikk helt til. Har lyst å dra tilbake å ta flere bilder og vinkle det på litt andre måter.

Igjen..takk for kommentar. Setter stor pris på det :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...