Gå til innhold

Problem med låst Samsung S3

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kjøpte nå nylig en ulåst Samsung S3 fra england som en venn av meg tok med seg hjem til meg så jeg skulle spare litt penger.

Det viste seg da at mobilen allikavel var låst til T-mobile. Jeg sa fra til selger og han refererte meg til denne tråden:

http://forums.redflagdeals.com/free-unlock-samsung-galaxy-s3-note-2-all-gsm-carriers-galaxy-rugby-bell-1266487/

Jeg har fulgt metoden og fikk en melding om at det var gjort riktig, men mobilen funker fortsatt ikke slik den skal. Når jeg prøver å ringe eller sende melding får jeg feilmeldingen: "Not registered on network."

Jeg søkte litt rundt og fant ut at jeg skulle på gå på settings, velge mobilnettverk, søke etter nettverk og velge nettverket mitt. Jeg har gjort dette, men den funker fortsatt ikke. Mobilen kjører OS JB 4.1.1

Selger har tilbydd seg å sende meg en ny en, men da må jeg sende denne tilbake og betale toll for den nye så det hadde vært best om jeg kunne fikse den jeg har her.

Er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? Helst uten å måtte roote den.

Jeg setter kjempestor pris på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...