Nlklas Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Halloen. Har akkurat fabrikkinstallert den bærbare pcen min. Under installasjonen stoppet den på noe mellom 90 og 100%, så jeg måtte bare tvinge den av og på. Alt går som vanlig, bortsett fra en liten ting. Innloggingsbakgrunnen har endret seg til noe rart, og jeg får det ikke tilbake til Windows sin vanlige, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Ser ikke noe unormalt her. Det er OEM-maskin, da får du uorginalt OS. Hadde det vært meg så hadde jeg reformatert hele dritten og reinstallert OS, da slipper du alt drittet fra Acer. Alle drivere osv. finner du på nettsiden uansett. Forresten, har du ikke en SSD så bør du kjøpe en. Eventuelt kan du laste ned et program som endrer bildet under innlogginen. Jeg prøvde det på min stasjonære maskin (som ligger i deler for øyeblikket), Google er din venn (men mest min!). EDIT: Hvis du ikke er redd for å leke litt i registeret så kan du følge denne guiden. På denne maskinen så har jeg samme bildet på logg inn-skjermen som på skrivebordsbakgrunnen, det er litt kult når du logger inn. Endret 29. mai 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Eneste merkelige jeg ser her er at det ser ut som acer sin installasjon "2 min" har hengt seg på login bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Acer og alle andre produsenter pleier som regel å legge med mye drit på PCen som en ikke trenger, bare å ta en skikkelig formatering, så er den like god som ny (utenat du trenger å irriterer deg over alt dritet de installere for deg). Dersom du ikke har Windows disken kan du bare laste det ned fra nettet, og brenne det på en CD/eller prøve med USB/ekstern harddisk. Endret 29. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 For å sitere meg selv. Les siste posten her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1494010 Den beskriver en ren Win 7 installasjon uten alle tilleggsprogrammene som Acer forhåndsinstallerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå