Saileh Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hei, har følgende problemstilling: Har takmontert prosjektor og ønsker å bruke Intel NUC som HTPC. Men problemet er at jeg har et anlegg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746826 , som krever opdisk/jack inn (utgang på NUC). Har lagt opp rør i veggen med opdisk kabel, så det hadde jo vært strøkent å kunne benytte seg av den Kan jeg splitte HDMI signalet på en måte slik at jeg kan sende lyden til anlegget og bilde til prosjektoren? Det beste hadde vært om jeg kunne ha NUC'en hengende på veggen bak prosjektor, siden den er så liten. Enkelt og greit Alternativt ubs->opdisk lydkort som støtter 5.1 surround? På forhånd takk! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 du må nok gå for alternativet. du kan velge hva du vil av usb lydkort så lenge det støttes av ditt OS og støtter streaming av dolby digital. du vill også trenge en videoavspiller som koder lydstrømmen til dolby digital. mpchc+ffdshow tryouts(for lyd)+lav og madvr(for video) og stille dette inn i filterne i mpc-hc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå