Eluzi0n Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette, men gjør et forsøk. Fant denne gamle 1-kroningen samt andre som er helt lik denne, men denne var eldst som ble laget i 1925, som det står. Er det noen som kan anslå verdien på denne, hvis det i det hele tatt er verdt noe, da? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Er du heldig, finner du kanskje en som vil gi to-tre kroner for denne. Absolutt ingen sjeldenhet i normalkalitet.. 1937 og 1947 er de beste i denne serien, men heller ikke disse får du mange kroner for.... Endret 29. mai 2013 av nojac Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette, men gjør et forsøk. Fant denne gamle 1-kroningen samt andre som er helt lik denne, men denne var eldst som ble laget i 1925, som det står. Er det noen som kan anslå verdien på denne, hvis det i det hele tatt er verdt noe, da? Takk på forhånd. Du er heldig om du får over den påskrevne verdien. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Om den legges ut på finn.no med en godt skrevet beskrivelse finnes det sikkert noen som gir mer enn de burde. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Du har vasket/pusset den? Ser møkk der det står Norge, men ikke ellers. Om du har gjort det så finner du kanskje en samler som er villig til å få de... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Et raskt søk på google viser at denne mynten, nettopp fordi den er av første årgang og derfor dette året hadde særdeles mange utgitte mynter, ikke er verdt stort mer enn pålydende verdi. Det er lenge siden jeg samler på mynter, og jeg hadde aldri noe særlig spesielt liggende i permene mine, men denne er jeg ganske sikker på jeg har flere av fordi jeg hadde besteforeldre som hadde drøssevis liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå