Gå til innhold

Verdi på denne mynten?

Eluzi0n

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette, men gjør et forsøk.

Fant denne gamle 1-kroningen samt andre som er helt lik denne, men denne var eldst som ble laget i 1925, som det står. Er det noen som kan anslå verdien på denne, hvis det i det hele tatt er verdt noe, da? Takk på forhånd.

923277_4245996368277_171287937_n.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du heldig, finner du kanskje en som vil gi to-tre kroner for denne. Absolutt ingen sjeldenhet i normalkalitet..

1937 og 1947 er de beste i denne serien, men heller ikke disse får du mange kroner for....

Endret av nojac
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette, men gjør et forsøk.

Fant denne gamle 1-kroningen samt andre som er helt lik denne, men denne var eldst som ble laget i 1925, som det står. Er det noen som kan anslå verdien på denne, hvis det i det hele tatt er verdt noe, da? Takk på forhånd.

923277_4245996368277_171287937_n.jpg

Du er heldig om du får over den påskrevne verdien.

Lenke til kommentar

Et raskt søk på google viser at denne mynten, nettopp fordi den er av første årgang og derfor dette året hadde særdeles mange utgitte mynter, ikke er verdt stort mer enn pålydende verdi. Det er lenge siden jeg samler på mynter, og jeg hadde aldri noe særlig spesielt liggende i permene mine, men denne er jeg ganske sikker på jeg har flere av fordi jeg hadde besteforeldre som hadde drøssevis liggende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...