Citroable Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hei! Sitter med ett radeon HD 7950, og tenkte å kjøpe ett til for en billig penge, har en i5-750 prosessor, så jeg lurte på om jeg ville se noe forskjell i spill f.eks BF3, Bioshock og Crysis 3? Har hatt crossfire i dette systemet før, men det var med HD 4890, og jeg så ikke mye forskjell da. Lenke til kommentar
hansi45101 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Det beste er vel å se etter benchmark og tester av dem. Her f.eks http://www.legitreviews.com/article/1853/ Dette viser jo bare fps, men det kan være at ytelsen føles annerledes ut, med tanken på micro stuttering. Lenke til kommentar
Citroable Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Det beste er vel å se etter benchmark og tester av dem. Her f.eks http://www.legitrevi...m/article/1853/ Dette viser jo bare fps, men det kan være at ytelsen føles annerledes ut, med tanken på micro stuttering. Takk Jeg tenkte om prosessoren ville bli en flaskehas med to 7950? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Takk Jeg tenkte om prosessoren ville bli en flaskehas med to 7950? Flaskehalser vil alltid eksistere, spørsmålet er heller om det vil være en flaskehals av betydning I BF3 er du mest sannsynlig flaskehalset av CPU, Crysis 3 vil alltid ha mer GPU, og i Bioshock Infinite er du nok mer enn godt nok dekket med en i5-750 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hei! Sitter med ett radeon HD 7950, og tenkte å kjøpe ett til for en billig penge, har en i5-750 prosessor, så jeg lurte på om jeg ville se noe forskjell i spill f.eks BF3, Bioshock og Crysis 3? Har hatt crossfire i dette systemet før, men det var med HD 4890, og jeg så ikke mye forskjell da. Hva mener du med å se forskjell.? Mer fps? Eller tror du at grafikken generelt vil bli penere å se på om det er 2 kort.? Lenke til kommentar
Citroable Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Hva mener du med å se forskjell.? Mer fps? Eller tror du at grafikken generelt vil bli penere å se på om det er 2 kort.? Nei, mer FPS, jeg er da smartere enn som så Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Det er bra hehe Er faktisk flere som tror det.. Endret 29. mai 2013 av MariusSR Lenke til kommentar
Citroable Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Det er bra hehe Er faktisk flere som tror det.. Merker det Folk spørr meg hele tiden om sånne ting Endret 29. mai 2013 av Citroable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå