Firkantbar Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Det hjalp ikke. Dessverre. I stedet fikk jeg tilbake meldingen om "Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10)" under Enhetsbehandling - "Standard VGA-skjermkort" igjen. Aner ikke hva dette gjelder. Tror det er noe som stopper det der. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Har du prøvd å kjøre uninstall på den standard vga med remove drivers fra properties i device manager for så deretter legge inn den du lastet ned . 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Ja, prøvde det en gang til nå, uten hell. Noen andre forslag? Det jeg synes er litt rart, er at det forsvinner med en gang jeg velger å avinstallere helt uten noe som helst ekstra arbeid fra datamaskinen. Virker som den bare fjerner enheten fra lista og henter den frem igjen når jeg installerer den på nytt. Rart. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Virker ikke som det er riktig driver til gfx hardwaren. Fulgte det ikke med noe cder med drivers and software til laptoppen. Kanskje vurdere en email til multicom å spørre om hvor du finner riktig software etter win reinstall. 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Hvordan vet jeg om jeg skal velge SG eller non-SG på disse to mulighetene? ATI - 8.743 (SG) ATI - 8.743 (Non-SG) Edit: Ingen av de gikk an å bruke. Fikk en feilmelding om at programmet ikke ville starte fordi "sidestillingskonfigurasjonen er feil." Endret 30. mai 2013 av Firkantbar Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Plutselig fungerte det med SG-versjonen jeg hadde nedlastet. Hadde visst bare prøvd med non-SG fra før. CD-en fungerte altså ikke, men den nedlastede VGA-filen og SG-versjonen fungerte. Fikk en bluescreen under installeringen av den, så jeg trodde det gikk til helv... Men det fungerte da jeg startet opp igjen. Tusen takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Bra du har kommet et stykke på vei. Må si jeg er littt forvirret. SG er det i betydning/beskrivelse Single Graphics eller ? Hvis det er tilfelle har du i din maskin forsåvidt "dual graphics" Et IGP på Intel-cpu og et HD5650m kort som skal kunne fungere samtidig ved at HD5650m hjelper til/tar over om det er heavy gpu bruk . Er dette , non-SG da eller ? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg forstår halvparten av det du skriver her, og må bare melde pass. Såpass selvinnsikt må jeg ha at jeg kan påstå at jeg aner ikke. Men takk for hjelpen! Det fungerer fint nå 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå