Dannyboy55 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hei dere! Jeg gjorde noe fryktelig galt med min samsung galaxy s3. Jeg roota den! Jeg trenger ikke dette, og jeg vil ha det bort. Har noen en anelse på hvordan man fjerner dette? Har prøvd og stille tilbake til fabrikkinnstillinger, men dette funket dessverre ikke. Håper på svar!! Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hei dere! Jeg gjorde noe fryktelig galt med min samsung galaxy s3. Jeg roota den! Jeg trenger ikke dette, og jeg vil ha det bort. Har noen en anelse på hvordan man fjerner dette? Har prøvd og stille tilbake til fabrikkinnstillinger, men dette funket dessverre ikke. Håper på svar!! her Lenke til kommentar
Dannyboy55 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Ja. Da får jeg prøve på dette! Er du sikker på at denne fjerner root? Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Testet og verifisert Trenger du hjelp er det bare å si ifra Lenke til kommentar
CHT Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hei, jeg vurderer å roote min S3, men er under vurdering om det er verdt det eller ikke. har kanskje lyst til å prøve nye ROM etter hvert, f.eks CyanogenMod 10.1, men hovedsaklig vil jeg bruke orginal samsung versjon av android, men med noen apper som krever Root. Det jeg lurer på da er: 1. Blir alt slettet viss jeg kun rooter men ikke legger inn nytt ROM? Altså, vil OSet som er originalt, bli værende med alle apper, bilder, kontakter ol.? 2. Vil jeg kunne oppdatere OTA eller med kies som vanlig etter root? Kan jeg da oppdatere til Android 4.2 (original samsung oppdatering) når den kommer? Eller må jeg legge inn andre ROM som CM viss jeg vil ha nyere Android enn den jeg har idag. 3. Er det mange apper som ikke vil virke med rootet tlf? Har hørt at hbo ikke virker viss tlf er rootet... Er det tilfellet og er det mange andre som ikke vil virke? 4. Hva er fordeler og ulemper? er det noe annet enn å kanskje bricking tlf? eller at garantien forsvinner? noe jeg må tenke på ang daglig bruk? ting som virker/ ikke virker? og går det an til å unroote og gå tilbake til tlf sånn som den er idag?? Håper noen har mulighet for å hjelpe meg litt før jeg setter i gang... :-) Lenke til kommentar
Dannyboy55 Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Hei, jeg vurderer å roote min S3, men er under vurdering om det er verdt det eller ikke. har kanskje lyst til å prøve nye ROM etter hvert, f.eks CyanogenMod 10.1, men hovedsaklig vil jeg bruke orginal samsung versjon av android, men med noen apper som krever Root. Det jeg lurer på da er: 1. Blir alt slettet viss jeg kun rooter men ikke legger inn nytt ROM? Altså, vil OSet som er originalt, bli værende med alle apper, bilder, kontakter ol.? 2. Vil jeg kunne oppdatere OTA eller med kies som vanlig etter root? Kan jeg da oppdatere til Android 4.2 (original samsung oppdatering) når den kommer? Eller må jeg legge inn andre ROM som CM viss jeg vil ha nyere Android enn den jeg har idag. 3. Er det mange apper som ikke vil virke med rootet tlf? Har hørt at hbo ikke virker viss tlf er rootet... Er det tilfellet og er det mange andre som ikke vil virke? 4. Hva er fordeler og ulemper? er det noe annet enn å kanskje bricking tlf? eller at garantien forsvinner? noe jeg må tenke på ang daglig bruk? ting som virker/ ikke virker? og går det an til å unroote og gå tilbake til tlf sånn som den er idag?? Håper noen har mulighet for å hjelpe meg litt før jeg setter i gang... :-) Etter jeg rootet telefonen mistet jeg ikke noen apper (Vis jeg ikke husker feil) Mit problem var at jeg ikke fikk oppdatert vanlig via OTA eller Samsung kies. Derfor valgte jeg og fjerne root. Jeg hadde ikke noen problemer med at jeg ikke fikk åpnet apper, men jeg fikk bruke apper jeg ikke har brukt før, dette var bra. Eks: Playstation kontroll via Sixaxis. Dette var den eneste grunnen til at jeg valgte og roote. Men vis du skal oppdatere til android 4.2.2 kan du ikke gjøre dette via OTA. Jeg fikke ikke prøvd med kies, men tror ikke dette funker heller, da må man inn og laste ned fra et annet nettside. Anbefaler sammobil. Det var dette stedet jeg brukte for og fjerne rooten, og man kan bruke dette for og oppdatere. Veldig genialt sted. http://www.sammobile.com/firmwares/1/ Håper jeg hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå