sondrev Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg skal ha en ny bærbar PC med et budsjet på 6000. Jeg skal ikke frakte den noe særlig, så vekt/størrelse/batteri er uvesentlig. Har dere noen forslag til laptopper i denne prisklassen som gir mye kraft for pengene? Takk! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) "Litt spilling" er den dummeste behovsspesifikasjonen noensinne. Skal du spille, eller ikke? I så fall, hva? En billig maskin yter ikke bedre fordi den skal brukes til "litt spilling" i stedet for "masse spilling". Beklager, bare en liten utblåsning fra en tidligere elektrobutikkarbeider. Endret 29. mai 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Skal spille* Får jeg noe brukbart til rundt 6lapper? Er ikke noe krav at den skal kjøre det nyeste på høyeste innstillinene, men at den kan kjøre "lette" spill på lav-middels Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Ja hvis jeg får en vesentlig bedre maskin til litt mer kan jeg selvfølgelig øke budsjettet litt. Har du noe forslag til 7K Marius? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 http://cdon.no/elektronikk/gaming_pc_-_thor/ Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Uten å ha sett så veldig mye rundt, så tror jeg denne kan være et bra alternativ til 7k =) Edit: I forhold til den over så mister du litt ram, men får bedre prosessor og skjermkort Endret 29. mai 2013 av Anech! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå