Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Rimelig oppgradering fra HD7700?

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag et gammelt HD7700 kort jeg arvet av en kompis for et drøyt år siden. Det har gjort nytten sin og jeg har kost meg gjennom Skyrim og andre spill med akseptabel ytelse.

Jeg har ikke de høyeste kravene til grafikkytelse, da spillingen skjer via en prosjektor som uansett ikke har høyere oppløsning enn "FullHD".

Det jeg lurer på er hva som finnes av skjermkort om dagen til en rimelig penge (rundt tusenlappen, maks 2) og som vil gi meg en vesentlig forbedret ytelse.

Maskina er en i5-2500K @3.3GHz, med 8GB Ram.

Tips til røverkjøp? Anbefalinger?

Endret av DarthSmeg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det ante meg. Er det noen måte jeg kan lese versjonen ut av systeminfo på uten å skru opp maskina?

Edit: Fant HWMonitor, og den sier 5770, så jeg har bommet med en haug generasjoner ser det ut til.

Endret av DarthSmeg
Lenke til kommentar

Ja, det ante meg. Er det noen måte jeg kan lese versjonen ut av systeminfo på uten å skru opp maskina?

Edit: Fant HWMonitor, og den sier 5770, så jeg har bommet med en haug generasjoner ser det ut til.

kunne du tenkt deg brukt skjermkort`?

Lenke til kommentar

Det er ofte litt håpløst å kjøpe fra pixmania. Lang ventetid, dårlig support. Har hørt at folk blir henvist til fransk lov og reklamasjon må sendes til Frankrike.

Nå har jeg aldri kjøpt hos dem selv, men har hørt flere skrekkhistorier.

Vilkårene dems har endel rare punkter:

Refundering i tilfelle defekt vare innen ett år

Denne servicen dekker feil ved varen i ett år, unntakelsesvis det som hører til de juridiske garantiene.

Du kan benytte deg av dette kun én gang per produkt.

Dersom produktet viser seg å være defekt innen 12 måneder fra kjøpsdagen, kan du velge refusjon i form refundering.

Produktet må returneres komplett og i originalesken sammen med alt medfølgende tilbehør (Eks: CD-rom, kabler, bruksanvisning), slik at årsaken til at varen er defekt kan bekreftes via en teknisk inspeksjon som utføres innen 15 dager.

Dersom tekniske inspeksjonen tilsier at problemet ikke aksepteres innenfor garantien (for eksempel grunnet tegn på støt eller fall, fukt, misbruk av produktet osv) vil refunderingen ikke aksepteres. En prisberegning for reparasjonen vil utføres av fabrikantens verksted og dersom du som kunde ikke ønsker å betale dette vil du motta en regning for administrative kostnader. Dersom du aksepterer regningen for reparasjonen kan beløpet betales til PIXMANIA via bankoverføring.

Dersom refundering av vareprisen godkjennes, vil beløpet bli refundert i løpet av få dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...