Gå til innhold

Noen som vet om noen gode laid back spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cities in motion.1 eller 2

Civilization. Du kan sovne i godstolen på de mest intense tidspunkt og våkne 7 timer senere uten at noen ting har skjedd.

Ehm, det er turnbased spill da, selvfølgelig skjer det ikke noe når du selv ikke gjør no :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Trenger ikke nødvendigvis være strategi, men bør være et spill man slipper å stresse med :)

Cities in motion og Civ skal jeg få prøvd ut. Aldri vært helt fan av turnbased, men kan jo gi det et forsøk.

Terraria, er ikke det som en 2D Minecraft? Eller tenker jeg på feil spill nå?

Lenke til kommentar

Terraria, er ikke det som en 2D Minecraft? Eller tenker jeg på feil spill nå?

Riktig! Forskjellen fra Minecraft er at Terraria er mer "bossbasert" spill. Du løper rundt hele tiden for å finne bedre ting slik at du kan fortsette til neste nivå.

Med en gang jeg prøvde det, var det kjedelig. Med en gang jeg satt meg inn i det, var det sinnsykt gøy! Anbefales på det sterkeste! Få en kompis også til å kjøpe det, så kan dere spille sammen, da er spillet enda bedre!

Endret av Swendsen
Lenke til kommentar

Eurotruck simulator 2 er jævlig chill. Lag en spilleliste med kjøremusikk i bakgrunnen så er du i mål. Artig bonus er at du lærer fort hvorfor man ikke skal sovne bak rattet.

Trenger ingen spilleliste, bare skru på nettradioen innebygd i spillet - 181FM - Real Country. ;)

- The Sims

- To The Moon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...