TheKims Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Trenger et spill som jeg kan slappe av med på kveldene. Tenker da på spill som Transport tycoon, Rollercoaster tycoon og Sim City. Noen som vet av noen gode spill i den sjangeren? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hvis du liker laid back og eier en ps3 vil jeg anbefale Journey på det aller sterkeste. Den er følelsesladd, sinnsykt vakker og helt fantastisk herlig å spille! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg har nok bare PC for øyeblikket. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Civilization. Du kan sovne i godstolen på de mest intense tidspunkt og våkne 7 timer senere uten at noen ting har skjedd. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Cities in motion.1 eller 2 Civilization. Du kan sovne i godstolen på de mest intense tidspunkt og våkne 7 timer senere uten at noen ting har skjedd. Ehm, det er turnbased spill da, selvfølgelig skjer det ikke noe når du selv ikke gjør no Endret 29. mai 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Utenom strategi sjangeren: Terraria! Sinnsykt gøy! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Cities in motion.1 eller 2 Ehm, det er turnbased spill da, selvfølgelig skjer det ikke noe når du selv ikke gjør no Det som gjør det til et laidback spill ja. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Trenger ikke nødvendigvis være strategi, men bør være et spill man slipper å stresse med Cities in motion og Civ skal jeg få prøvd ut. Aldri vært helt fan av turnbased, men kan jo gi det et forsøk. Terraria, er ikke det som en 2D Minecraft? Eller tenker jeg på feil spill nå? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Terraria er nesten 2D minecraft men med mer fokus på exploration og adventure osv. Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Terraria, er ikke det som en 2D Minecraft? Eller tenker jeg på feil spill nå? Riktig! Forskjellen fra Minecraft er at Terraria er mer "bossbasert" spill. Du løper rundt hele tiden for å finne bedre ting slik at du kan fortsette til neste nivå. Med en gang jeg prøvde det, var det kjedelig. Med en gang jeg satt meg inn i det, var det sinnsykt gøy! Anbefales på det sterkeste! Få en kompis også til å kjøpe det, så kan dere spille sammen, da er spillet enda bedre! Endret 29. mai 2013 av Swendsen Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Eurotruck simulator 2 er jævlig chill. Lag en spilleliste med kjøremusikk i bakgrunnen så er du i mål. Artig bonus er at du lærer fort hvorfor man ikke skal sovne bak rattet. 1 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 DLC quest burde du prøve. Utrolig morsomt, lite og kritisk spill mot DLC og deler av spillbransjen. Hvis du har fulgt med litt i spillverden, så vil du finne noen veldig morsomme gullkorn i denne : ) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Plants vs Zombies synes jeg er avslappende. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Eurotruck simulator 2 er jævlig chill. Lag en spilleliste med kjøremusikk i bakgrunnen så er du i mål. Artig bonus er at du lærer fort hvorfor man ikke skal sovne bak rattet. Trenger ingen spilleliste, bare skru på nettradioen innebygd i spillet - 181FM - Real Country. - The Sims - To The Moon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå