Slai Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 . Nei, min bror har den og jeg har hatt den. Er slik på mange s4er. Vet du hadde den før, Christoffer. Godt mulig noen enda har issues. Jeg har ikke sett noe slikt siden xxubmea, og det virker som om de fleste er enige der. Men er jo mye som spiller inn sikkert. 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Holder du inne power-knappen restarter den. Uansett, uten unntak? Når min DHD virkelig har hengt seg, så hjelper det ikke å trykke på- eller holde inne noe som helst. Har vel holdt power-knappen inne i alle tenkelige intervaller, med alt fra 1 sek til 2-3 minutter. Da er det bare å røske ut batteriet som hjelper. Men fint om dette er noe som fungerer nå da Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Power knappen og volum ned i 10 sekunder hard-restarter telefonen. Får du det ikke til så ta mobilen under sterkt lys (de 2 sensorene oppe til venstre på teleofnen) og trykk power + volum ned i 10 sekunder. Dette skal være en fail safe resett vistnok. Fungerte med meg når min One hengte seg opp under custom recovery. 1 Lenke til kommentar
KLB Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Sitter i tanker om å legge ut en annonse for å bytte min One mot en iPhone 5. Er jeg blitt sprø? Den siste tiden har det havnet et par iPad mini, samt Apple Tv i heimen, og jeg kommer nok til å bytte ut det trådløse utstyret mot en Airport Extreme Timecapsule. Må si at jeg elsker hvor sømløst alt er. Vurderer derfor å bytte min HTC One mot en iPhone 5 om muligheten byr seg. Laptopen synger også på siste verset, og da er jo ikke veien lang mot en Apple dings der heller ;-) Men ellers så må jeg si at One fremstår som det beste av smart telefoner som jeg har vært borti. (Btw: Fantes det ikke en kjøp/salg/bytte tråd her på forumet?) Endret 30. juli 2013 av KLB Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Du har jo bruktmarkedet, vet ikke om det var det du tenkte på? http://www.hardware.no/bruktmarked/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå