αкαѕнα Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Er jeg den eneste som synes at HTC One egentlig er veldig stygg? Nope... Jeg synes dog IPhone 5 er finere enn S4, men med en case fra spigen.com så blir den et smykke den og... Hehe Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Er jeg den eneste som synes at HTC One egentlig er veldig stygg? Niks. Syntes både iphone5 og htc One er unappealing. Kanskje ikke SKIKKELIG STYGG, men absolutt ikke noe over gjennomsnittet. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Dårlig: - litt kjedelig design på stock TouchWiz. Who cares? Det er noe som heter å bytte launcher. Begynner å bli passe lei av TouchWiz-maset, når systemet spiller så liten rolle. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Har hatt HTC One i en uke nå, og er så glad for at jeg valgte den og ikke Iphone eller Samsung! Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Les før i tråden hva som er bra med den, så slipper jeg å skrive alt på nytt Morra mi har Iphone5 og Faren min S4 og samtlige i huset var enige om at Htc'en var best Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Lest hele tråden, du har ikke skrevet en eneste ting om det =) Vet forsåvidt om mange som mener s4 er den bedre av de tre, og samme med iphone5, og det betyr ganske lite egentlig. Endret 14. juli 2013 av Slai Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Fordi? Sikkert fordi... Jommen sa jeg smør og smelta alt sammen i mikrobølgeovnen... S4 ruler... Move on... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Sikkert fordi... Jommen sa jeg smør og smelta alt sammen i mikrobølgeovnen... S4 ruler... Move on... What? Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Et annet område One imponerer meg på er batteritiden på telefonsamtaler. Her synes jeg den bruker langt mindre batteri enn f.eks iphone. Kan snakke lenge på telefonen uten særlig batteritap. Men, er det andre som har erfart at skjermen virker litt blass og har litt overvekt av gultoner i direkte sollys? Synes fargene blir litt gale.. men innendørs og ellers er det lite å utsette på skjermen. En sylskarp og flott skjerm. Jeg har ikke lagt merke til det. Min ser helt lik ut som når jeg bruker den inne. Har du husket å skru lysstyrken på maks, og skru av strømsparing? Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Tror jeg har kommet meg ned til tu punkter det står mellom nå: Muligheten for FM-radio og muligheten for å ta ut batteri/minnekort. Til dere som hører på radio med S4, drar det ikke en del data å streame det? Regner ikke med det er DAB på S4, så det er vel eneste muligheten å streame. Og har HTC noen måte å kutte strømmen hvis telefonen skulle henge seg? Husker tilbake til da min ipod nano klikka og jeg måtte vente hele dagen til den gikk tom for strøm for at den skulle restarte og fikse seg, og de alle gangene jeg har måttet ta ut batteriet på min nåværende DHD når den har klikka. Holder du inne power-knappen restarter den. Lenke til kommentar
telesmurfen Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Litt flere syngsinger fra telesmurfen... Smaken er som kjent som baken, så å diskutere hva som er pent og stygt, har lite for seg. Personlig hadde jeg glatt valgt HTC One fremfor S4 hvis jeg kun skulle tatt designet i betraktning.. Men, design på en telefon, har for meg mindre betydning. Etter å ha ordnet med både root, S-OFF, Super CID, og custom ROM på HTC One, så har batteriet kommet seg, og telefonen er rask som et olja lyn. Alt er smooth, og Epic Citadel benchmark gir meg en fps på 59,8 fps i full HD 1920x1080. Boomsound lyden imponerer meg fremdeles i de innebygde høyttalerne - og Beats gir god lyd i hodetelefoner (selv om jeg sper på med ekstra equalizer i PowerAmp for å få litt bedre definert lydbilde). Likevel, for meg som ivrig hobbyfotograf og familiefar, så skuffer kamera stort. Såpass stort at det er trist at de markedsfører telefonen som en "kameramobil" med "ultrapixler" og det hele. Ja, bildene er noe skarpere enn konkurrentene i dårlig belysning, men likevel såpass dårlige at de er stort sett ubrukelige til utskrifter eller seriøs bruk. Og i god belysning og sol, er det nesten umulig å få til skikkelig gode bilder (med unntak av makrobilder.. dette fikser One stort sett bra). Nå er jo ikke et mobilkamera på noen som helst måte egnet til "seriøs bruk", men når man sammenligner med konkurrentene, er det ingen tvil om at resultatene jevnt over er under par. Ved utskrifter i "normale" størrelser og til webbruk, kan man nesten ikke se forskjell på bildene fra S4 og et ok kompaktkamera. Dette gjelder selvsagt ikke ved 100% visning eller "pixel peeping". Dette, kombinert med den lette tilgjengeligheten av ulikt tilbehør samt muligheten for eksternt SD kort og ekstra batteri, gjør at jeg personlig har S4 som min favoritt. Likevel skulle jeg virkelig ønske at Samsung hadde kopiert Boomsound prinsippet... det hadde vært prikken over i-en... Stereohøyttalere på Note 3 til høsten, ja takk! telesmurfen Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Etter å ha ordnet med både root, S-OFF, Super CID, og custom ROM på HTC One, så har batteriet kommet seg, og telefonen er rask som et olja lyn. Alt er smooth, og Epic Citadel benchmark gir meg en fps på 59,8 fps i full HD 1920x1080. En stock HTC One er da mye raskere, mer responsiv og smooth enn en stock S4. Jeg testa en S4 her om dagen og klarte ikke forstå hvorfor alt hakket så mye med de spesifikasjonene telefonen har. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Snodig at den s4 hakket da, de fleste er smooth etter xxubmea og utover. Kanskje en gammel fw. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Snodig at den s4 hakket da, de fleste er smooth etter xxubmea og utover. Kanskje en gammel fw. Synes den hvertfall hakket og var uresponsiv sammenlignet med HTC One og iPhone 5. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Vet at S4 er langt bak One på lyd, men hvordan er S4 i forhold til andre telefoner? Ser ofte at S4 får cons på lyd i tester. Og når det gjelder denne design diskusjonen så må jeg si at jeg syntes S4 ser litt kjedelig ut, også hjelper det ikke at den er laget av plastikk heller, men kan også skjønne de som syntes One ser litt rar/stygg ut. Den har et litt spesielt design, men jeg syntes det er kult. Rødfargen som man nå kan få kjøpt One i nå ser kjempelekker ut, noen som har den i rød? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Synes den hvertfall hakket og var uresponsiv sammenlignet med HTC One og iPhone 5. Ja, som sagt var det muligens gammel fw. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ja, som sagt var det muligens gammel fw. Sikkert. Uansett, plastikk-følelsen og det avrundede designet gjør at jeg holder meg unna. Men det er jo smak og behag. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ja, som sagt var det muligens gammel fw. . Nei, min bror har den og jeg har hatt den. Er slik på mange s4er. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Bakdekselet på S4 trekker ned, resten av designet er gull. Bare kjøp nytt deksel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå