Joachim_F Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Taktikkspillet Black Talons foregår på en rekke ulike planeter. Les hele saken Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Ser ut som alt du gjøre er å sende en blob med soldater rundt omkring på kartet helt til alle fiendene er dø... Hvis det ikke er noe bruk av dekning i spillet, så tviler jeg sterkt på hvor taktisk det kan være. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Så rotete ut.. Idé: 10/10 Utførelse: 4/10 Ser ut som alt du gjøre er å sende en blob med soldater rundt omkring på kartet helt til alle fiendene er dø... Hvis det ikke er noe bruk av dekning i spillet, så tviler jeg sterkt på hvor taktisk det kan være. Hvordan del av work in progress er det dere ikke forstår? Dere må få dere briller. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Et futuristisk Jagged Alliance = fantastisk Dette = hva skal jeg ha til middag? Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Så rotete ut.. Idé: 10/10Utførelse: 4/10 Ser ut som alt du gjøre er å sende en blob med soldater rundt omkring på kartet helt til alle fiendene er dø... Hvis det ikke er noe bruk av dekning i spillet, så tviler jeg sterkt på hvor taktisk det kan være.Hvordan del av work in progress er det dere ikke forstår?Dere må få dere briller. Vi vet hva WIP er. Vi har også smertelig erfart hvor ofte slike WIP-videoer er mistenkelig likt det endelige produktet. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Så rotete ut.. Idé: 10/10Utførelse: 4/10 Ser ut som alt du gjøre er å sende en blob med soldater rundt omkring på kartet helt til alle fiendene er dø... Hvis det ikke er noe bruk av dekning i spillet, så tviler jeg sterkt på hvor taktisk det kan være.Hvordan del av work in progress er det dere ikke forstår?Dere må få dere briller. Svært ofte er WIP hvordan det endelige produktet blir, så ser det helt på trynet ut på dette stadiet, så blir det på trynet når det endelige produktet kommer ut. Det kan gå andre veien og, ett bra produkt blir dårlig, slik som Aliens: Colonial Marines om du ser på det ferdige produktet kontra E3 demoen. Lenke til kommentar
wolfmann Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Inspirert av Jagged Alliance serien? Så jo mer ut som Real time Strategy av typen Warhammer 40K Dawn of War, med noen "rollespill" addons. Kanskje du tenkte på Jagged Alliance Back in Action, som nesten endte opp med å begrave IP'en forever... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå