DaddyYankee Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Heisann Dere som bygger pc kabinett, hva gjør dere når det kommer til hovedkortbrett? Lager dere dette selv også? Eller kjøper? I så fall hvor? og hvilke? Vil det passe til alle type hovedkort? Beklager hvis dette er feilpostet, fant ikke bedre sted å poste. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Lian Li lager hovedkortbrett. Ser CDON har det. http://cdon.no/elektronikk/lian_li_d8000-3_motherboard_tray-22540704 Står forøvrig ikke noe om formfaktor så du må kanskje ta å sjekke opp litt før du kjøper det. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Er det dette de fleste kjøper når de bygger kabinettet? For det er ikke mange butikker som selger disse. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Har du i det hele tatt sett på forslaget til Hille? Går vel ann å lage det selv, men det blir vel mye mer tidskrevende og slitsomt enn å kjøpe et? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Har du i det hele tatt sett på forslaget til Hille? Går vel ann å lage det selv, men det blir vel mye mer tidskrevende og slitsomt enn å kjøpe et? Jada, jeg klikka meg på linken, men det er bestilling. Jeg trenger helst... idag..? Da må jeg lage selv antar jeg? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 fiks et gammelt/kassert kabinett å skjær ut hk plata Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hei Jrg har ett sånt hovedkort brett liggende som jeg ikke trenger. Du kan få det hvis du fortsatt trenger. Må hentes i Sarpsborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå