sirtommen Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hei! Jeg er i USA nå, og tenkte å se om jeg kunne kjøpe S4 herfra før keg reiser hjem. Men, det er jo snakk om 2 forskjellige prosessorer, og den Exony (eller hva den het) støtter jo ikke LTE, osv. I tillegg så er det dette med frekvenser, osv. Noen som vet hvilken model jeg må kjøpe her for at den skal kunne virke 100% i norge? Jeg fant en i går som var "without carrier" med snapdragon 1,9ghz prosessor, og støtter 4G LTE. Den virker korrekt, men trenger litt bistand. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Ingen som vet?? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) * Jeg fant en i går som var "without carrier" med snapdragon 1,9ghz prosessor, og støtter 4G LTE. Den virker korrekt, men trenger litt bistand. Ja, dette skal være samme modelll som vi har her i Norge, den heter GT-i9505 og ikke i9500 Endret 31. mai 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Allright. Hva med garanti osv? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Garanti og reklamasjonsrett i Norge blir det nok det nok desverre dårlig med. Jeg har tidligere sjekke med et av Samsung's verksteder i Norge om mulighet for garanti Galaxy S4 telefoner kjøpt fra tyskland, og da var svaret nei. Endret 31. mai 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Den koster 4000kr i USA. $699. Hva koster den i Norge? 5200kr? Da er det ikke verdt det. Kjøper jeg eller tilbehør her, og telefon hjemme. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Ja, ligger på rundt den prisen i norge ja. Kan fort oppstå feil på telefonen med så mye teknologi i seg, så og betale tusenlapp ekstra for å få med 2 års garanti, syntes jeg helt klart det er verdt det. Endret 1. juni 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Ja, det er ikke tvil om en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå