Buzz76 Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Leste akkurat om Netconnection sin flause uten at jeg skal rippe mer opp i det :wink: Fikk med meg at komplett.no også har fått mye kjeft. Hva er det egentlig som er fælt med komplett.no? Har handlet der i årevis og alltid (stort sett) vært fornøyd... Bare lurer :smile: Lenke til kommentar
crane-simplex Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Har fått to defekte hk derfra etterverandre, bestilte et det var defekt sendte det tilbake og fiket nytt tilbake som også var defekt, det har også skjed med noen kamerater :sad: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 En kompis fikk oxo et defekt hk fra dem, men det var ingen problem å få erstattet, så jeg skjønner ikke hva som er galt med komplett. Det er ikke deres skyld at de får defekte hovedkort fra produsentene! Men et spørsmål til deg: var det demobrukte hk? Han kompisen min var ganske heldig, for han slapp å betale mva. av en eller annen grunn. Sikkert en feil, men en annen kompis fikk også regninga ut mva. så de sparte flere tusen kroner hver! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Fin nyhet forresten! Lenke til kommentar
crane-simplex Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 det var ikke demoprodukter Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 14:12, Buzz76 skrev:Leste akkurat om Netconnection sin flause uten at jeg skal rippe mer opp i det :wink:Fikk med meg at komplett.no også har fått mye kjeft.Hva er det egentlig som er fælt med komplett.no?Har handlet der i årevis og alltid (stort sett) vært fornøyd...Bare lurer :smile: Som skandinavias største nettbutikk? (Komplett altså) har de sannsynligvis MANGE kunder og av den grunn får flere reklamasjoner. Et lite regnestykke. (Tallene er kun teoretiske og har ingenting med virkeligheten å gjøre) Butikk A: 50.000 kunder kjøper et hovedkort hver. Butikk B: 10.000 kunder kjøper samme hovedkort Hvis vi regner med 3% feilproduksjon : Butikk A: 1500 feilproduserte kort Butikk B: 300 feilproduserte kort Hvor av 10% av de som reklamerer på kortet er "uheldige" og får såkalt dårlig service : Butikk A: 150 missfornøyde kunder som klager/sprer dårlig rykte. Butikk B: 30 missfornøyde kunder som klager/sprer dårlig rykte. I praksis er dette fakta, selv om tallene jeg bruker kanskje ikke stemmer helt. Men er det noe jeg vet så er det at jungeltelegrafen er mye mer brukt når det gjelder negativ reklame enn positiv. Har jobbet 10 år i bilbransjen så jeg vet hva jeg snakker om :smile: "Vi" er jo en av verstingene _________________ Chieftec Dragon Midi 340W Asus A7V Amd T-bird 1.33 GHz 512 MB TwinMos DDR Gainward GeForce 3 WD 80 GB 7200rpm WD 30 GB 7200rpm ADSL (NGT) 640/384 SMC 5 ports Switch Kone (så lenge det varer) 2 barn [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-02-14 15:20 ] Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 En misfornøyd kunde er EN for mye! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 15:27, copycatz skrev:En misfornøyd kunde er EN for mye! Helt riktig !!! Men hvis du tror på det du sier så sier jeg bare VÅKN OPP !! Du lever i en fantasiverden. Det finnes vannvittig mange kverulerende, syke, ondskapsfulle, patetiske, byråkratiske, vanskelige, utenlandske (jeg komme til norge i grønn containe, ikke sønne noe ting) u-name-it folk der ute. Det er synd å si det, men man kan faktisk ikke gjøre alle fornøyde. En eller annen gjør en tabbe før eller siden. That's human. I motsetning til i dyreverden hvor man dør hvis man gjør en tabbe, kan vi gjøre MANGE tabber. Hele dagen lang. Tabbe-kvoten blir jo full etterhvert da :smile: "En misfornøyd kunde er EN for mye!" Ja, men på hvilket grunnlag? *Kunden har alltid rett* - Det holder ikke i dagens kyniske samfunn. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Komplett.no eller komplott.no/komplett(idiot).no er jeg i alle fall strålende fornøyd med. Jeg har fått fenomenal og rask kundeservice på samtlige av mine henvendelser og jeg er en sær kverulantisk ****. :wink: Databutikken derimot... To føkkings uker på å svare på en henvendelse.... For så å få feil svar. Moroner. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Helt enig med deg der. Databutikken er treg som ****! Jeg sendte inn en hd for 3-4 uker siden og har sendt fire forespørsler til dem ang. dette uten å ha fått svar enda! De skriver selv på sidene sine at svar kommer etter 1-2 arbeidsdager. Dessuten har de et idiotisk system for å sende tilbake defekte varer :sad: Komplett derimot sender med én gang. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 jeg syns komplett er brae,fin service men prisene er litt stive forhold til amraam,psdata og databutikken. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg er enig med at Komplett har god service på reklamasjon. Mye bedre en mange andre jeg har vært borte i. Eneste "negative" jeg har å si om Komplett, er at de er litt dyrere enn de billigste og at det tar noen dager før de sender varene. Vet noen hvorfor det tar et par dager før en ordre blir lagt til plukkliste? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 RansoM skrev (2002-02-15 00:46):Vet noen hvorfor det tar et par dager før en ordre blir lagt til plukkliste? Stor bedrift har mange kunder. Mange kunder skaper kø :smile: [ endret av Corleone den 2002-02-15 03:11 ] Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Denne tråden har ingenting med nyheter å gjøre, og vil om kort tid bli flyttet til kategorien "Løst og fast". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå