Gå til innhold

Komplett og andre webshopper...


Buzz76

Anbefalte innlegg

Leste akkurat om Netconnection sin flause uten at jeg skal rippe mer opp i det :wink:

 

Fikk med meg at komplett.no også har fått mye kjeft.

Hva er det egentlig som er fælt med komplett.no?

Har handlet der i årevis og alltid (stort sett) vært fornøyd...

 

Bare lurer :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kompis fikk oxo et defekt hk fra dem, men det var ingen problem å få erstattet, så jeg skjønner ikke hva som er galt med komplett. Det er ikke deres skyld at de får defekte hovedkort fra produsentene!

 

Men et spørsmål til deg: var det demobrukte hk?

 

Han kompisen min var ganske heldig, for han slapp å betale mva. av en eller annen grunn. Sikkert en feil, men en annen kompis fikk også regninga ut mva. så de sparte flere tusen kroner hver!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-14 14:12, Buzz76 skrev:

Leste akkurat om Netconnection sin flause uten at jeg skal rippe mer opp i det :wink:


Fikk med meg at komplett.no også har fått mye kjeft.

Hva er det egentlig som er fælt med komplett.no?

Har handlet der i årevis og alltid (stort sett) vært fornøyd...


Bare lurer :smile:


 

Som skandinavias største nettbutikk? (Komplett altså) har de sannsynligvis MANGE kunder og av den grunn får flere reklamasjoner.

 

Et lite regnestykke. (Tallene er kun teoretiske og har ingenting med virkeligheten å gjøre)

 

Butikk A: 50.000 kunder kjøper et hovedkort hver.

 

Butikk B: 10.000 kunder kjøper samme hovedkort

 

Hvis vi regner med 3% feilproduksjon :

 

Butikk A: 1500 feilproduserte kort

Butikk B: 300 feilproduserte kort

 

Hvor av 10% av de som reklamerer på kortet er "uheldige" og får såkalt dårlig service :

 

Butikk A: 150 missfornøyde kunder som klager/sprer dårlig rykte.

Butikk B: 30 missfornøyde kunder som klager/sprer dårlig rykte.

 

I praksis er dette fakta, selv om tallene jeg bruker kanskje ikke stemmer helt.

 

Men er det noe jeg vet så er det at jungeltelegrafen er mye mer brukt når det gjelder negativ reklame enn positiv.

Har jobbet 10 år i bilbransjen så jeg vet hva jeg snakker om :smile: "Vi" er jo en av verstingene :lol:

 

 

 

 

_________________

Chieftec Dragon Midi 340W

Asus A7V

Amd T-bird 1.33 GHz

512 MB TwinMos DDR

Gainward GeForce 3

WD 80 GB 7200rpm

WD 30 GB 7200rpm

ADSL (NGT) 640/384

SMC 5 ports Switch

Kone (så lenge det varer)

2 barn

 

[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-02-14 15:20 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-14 15:27, copycatz skrev:

En misfornøyd kunde er EN for mye!


 

Helt riktig !!!

 

Men hvis du tror på det du sier så sier jeg bare VÅKN OPP !! Du lever i en fantasiverden. Det finnes vannvittig mange kverulerende, syke, ondskapsfulle, patetiske, byråkratiske, vanskelige, utenlandske (jeg komme til norge i grønn containe, ikke sønne noe ting) u-name-it folk der ute. Det er synd å si det, men man kan faktisk ikke gjøre alle fornøyde. En eller annen gjør en tabbe før eller siden. That's human.

I motsetning til i dyreverden hvor man dør hvis man gjør en tabbe, kan vi gjøre MANGE tabber. Hele dagen lang. Tabbe-kvoten blir jo full etterhvert da :smile:

 

"En misfornøyd kunde er EN for mye!"

Ja, men på hvilket grunnlag?

*Kunden har alltid rett* - Det holder ikke i dagens kyniske samfunn.

Lenke til kommentar

Komplett.no eller komplott.no/komplett(idiot).no er jeg i alle fall strålende fornøyd med. Jeg har fått fenomenal og rask kundeservice på samtlige av mine henvendelser og jeg er en sær kverulantisk ****. :wink:

 

Databutikken derimot... To føkkings uker på å svare på en henvendelse.... For så å få feil svar. Moroner.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg der. Databutikken er treg som ****! Jeg sendte inn en hd for 3-4 uker siden og har sendt fire forespørsler til dem ang. dette uten å ha fått svar enda! De skriver selv på sidene sine at svar kommer etter 1-2 arbeidsdager.

Dessuten har de et idiotisk system for å sende tilbake defekte varer :sad:

 

Komplett derimot sender med én gang.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med at Komplett har god service på reklamasjon. Mye bedre en mange andre jeg har vært borte i. Eneste "negative" jeg har å si om Komplett, er at de er litt dyrere enn de billigste og at det tar noen dager før de sender varene. Vet noen hvorfor det tar et par dager før en ordre blir lagt til plukkliste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...