kverna Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hei. Fikk for ca 14 dager siden ett sår på leggen. Etter ett par dager vokste det frem en hevelse som var vond/sår og området rundt såret ble gult, med blåmerke utenfor der. Kan ikke huske å ha gått borti noe skarpt eller slått meg, så virker litt rart. Var å gikk tur i skogen den helgen såret kom, så kan være ett dyr e.l som har vært bortpå(gikk med langbukse) men kan ikke se noe rester etter innsekt o.l Noen som har sett slikt før ? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Nei, har ikke sett det før, men hadde jeg vært deg så hadde jeg kommet meg til legen, for det ser ikke bra ut. Som du sikkert vet så er det alltid bedre med et legebesøk for mye enn for lite. Lenke til kommentar
Doxxbox Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 går helt sikkert over av seg selv. slike bitt har jeg gått til legen med og fått beskjed om å gå hjem igjen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 kan jo minne om flåttbitt, men de er vel med rød ring rundt såret. Vanskelig å si hva det kan være, du må nesten avgjøre det selv om du vil ringe til legen å høre med de eller ikke Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kan være en allergisk reaksjon på et insektbitt. Får selv store hevelser fra myggstikk. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har sett mange slike, noe som har bitt deg i skogen, slik mange skriver, høyst trolig ufarlig og vil forsvinne om noen dager Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Sikkert ingenting, men det kan være flått. Jeg tviler på det sterkeste, men likevel bør du få det sjekket av fastelegen din. Ikke la oss vurdere det over nett, blir bare tull Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå