hallrar Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Har en eldre maskin Compaq Deskpro 450MHz, med innebygget ATI RAGE PRO LT, som jeg hadde lyst å spille med opp mot hovedmaskinen min i hjemmenettverket mitt. Maskinen klarer dog ikke å kjøre Battlefield 1942 og jeg regner med det er skjermkortet som er flaskehalsen(?). Uansett, om jeg skal kjøpe nytt skjermkort orker jeg ikke å spandere noe særlig på den ettersom det bare er en backupmaskin på nettverket her. Hvilket PCI skjermkort ville dere da anbefale? Prisantydning under kr. 500,-. Hallrar Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 For det første gjør jeg oppmerksom på at battlefields MINIMUMS-krav er 500mhz, 128ram, grafikkort 32MB med T&L, directx 8.1..... Så du kan glemme battlefield på den maskina der... uansett hvis det av en eller annen grunn skulle funke så hadde det ikke vært morsomt å spille pga hakking osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Maskinen klarer dog ikke å kjøre Battlefield 1942 og jeg regner med det er skjermkortet som er flaskehalsen(?). Resten av maskinen også. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Glemme Battlefield :o Har akkurat samme maskin som deg. Men kjøpte for en stund siden et nytt skjerm kort Radeon 7000 Pci 32ddr ram. Battlefield funker ok(litt hakking) med ALLE innstilinger på low... Kjøp heller et GeForce 2mx eller no... Bedere ytelse enn 7000. Fikk 950 i 3dmark 2001 Tilog med Hot Porsuit 2 funka helt ok... Men du kan selfølgelig ikke forvente deg Radeon 9800 grafikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå