ingare Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Jeg skulle hatt ny androidtelefon og trenger en som er litt robust mot støv. Har sett på Sony Xperia Acro, Samsung Galaxy Xcover, Cat B15. Er ikke sikker på om jeg ønsker noen av disse, så derfor lurer jeg på om det finnes andre raske androidtelefoner med deksel for inn/utganger? Telefonen trenger ikke være vanntett, men gjerne støvtett Edit: Eller finnes deksel til telefoner som fikser dette, men som likevel gjøre at telefonen er lett å bruke/se på. Endret 29. mai 2013 av ingare Lenke til kommentar
ingare Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Det ble Sony Xperia Acro likevel. Blir spennende og se om den lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
ingare Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Saken var ikke løst likevel. Jeg bestilte fra mShop.no. Fikk en epost med "takk for at du handlet hos mShop Norge". Etter 5 dager og 2 purringer fikk jeg endelig svar fra dem der de beklaget at de ikke hadde telefonen på lager. Jeg er ikke imponert over servicen. Så da får jeg se om jeg finner en annen leverandør Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hva med Galaxy S4 Active da. Lenke til kommentar
ingare Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Ja, jeg har såvidt lurt på det, men er usikker på når den begynner å selges i Norge. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Slutten av juni burde den være salgsklar, har fått en ubreftet dato på 14.06.13 av en av mine leverandører, men disse datoene har en tendens til og flytte på seg. Endret 6. juni 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ser ut som om Acro S er utgått fra Sony, er rimelig tomt i lista over selgere nå. http://www.prisjakt.no/product.php?p=1271186 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå