Macklemore Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Heisann, flere enn meg som er interresert i vannpipe? Tenkte at vi kan snakke om vannpiper her, dele erfaringer og tips osv:) Jeg har en liten vannpipe nå, men tenker å bugge min egen. Oppskrift: Tom glassflaske Metallrør Slange En bolle med hull i midten Har valgt en 1L flaske med jagermeister. Tenker og lage ett hull ganske høyt oppe og deretter stappe en slange inn. Skal også putte ett metallrør i toppen og lage en bolle til tobakken:) Håper at folk er aktive her Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Høres for meg ikke særlig smart ut og blande en plast-slange med tobakksrøyk. Ser mange gjør det i do-it-yourself oppskrifter/videoer, men anbefaler det virkelig ikke. Endret 28. mai 2013 av Vizla Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Høres for meg ikke særlig smart ut og blande en plast-slange med tobakksrøyk. Ser mange gjør det i do-it-yourself oppskrifter/videoer, men anbefaler det virkelig ikke. Hvorfor? Slangen smelter jo ikke uansett, og blir ikke noe varm.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Tenker mer på selve røyken som passerer gjennom røret da du har absolutt ingen garanti for at den ikke reagerer med plasten, noe jeg vet skjer over tid. Har ikke den minste snøring nøyaktig hva som produseres, og det avhenger helt sikkert av typen plast, men igjen anbefaler det ikke. Kansje verdt å sjekke opp hva innsiden av røret på kommersielle vannpiper er kledd med? Endret 28. mai 2013 av Vizla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå