Alehen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvor lang tid tar det og registere en splitter ny scooter? Altså hvor lenge fra du går inn i butikken og kjøper scooteren, til den er kjøreklar og registrert. Noen med erfaring? Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Hei du, scooter/moped er ikke akkurat mitt sterkeste side. Men jeg prøver å besvare deg så godt som jeg kan Det skal nok ikke ta mer enn en uke om du vil ha det hjem i posten, men om du besøker statensvegvesen å leverer det får jo midlertidig med en gang da.. og etter et par dager får du det ordentlige i posten. Sånn gjorde broren min det i alle fall. For da har du ett midlertidig, så slipper du å vente. Vet ikke om det har endra seg, men er ganske sikkert på at det går nå i 2013 også. Hvis ikke svaret mitt var nyttig, så kan du jo spørre på ett forum som heter scooterforum.no! Endret 28. mai 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
PLANTING Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hvor mye koster et å førstegangsregistrere en snøscooter ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå