Boil In Bag Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Heisann! Jeg har en skjorte som har trykknapper. Det jeg vil er og bytte ut disse til normale knapper. Slik som man fester ved å ta den tynne enden gjennom hullet. Har noen prøvd dette, og i så fall, hvordan gikk det? Har sett på youtube, og fant en guide til å fjerne trykknapper, og en til å sy knappe hull. Det så ikke altfor komplisert ut, men skal ikke la meg lure. Vil evt. skreddere kunne gjøre dette hvis jeg kommer med knappene jeg vil ha? På forhånd takk! Trykknapp Vanlig knapp Endret 29. mai 2013 av Boil In Bag Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Ordet du leter etter er trykknapp. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Aha! Trykknapp gir mening. Takk for det. Ingen som har noen innspill? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Det der kommer du ikke til å få til. Behold skjorten og kjøp deg en ny, så har du to. Prøv å skifte knapper, og du har ingen. 2 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Da lar jeg det stå med det. Hadde dog vært morsomt å prøvd! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det går helt fint om du har erfaring og utstyr. Samboeren min gjør slikt hele tiden på vår datters tøy. Ikke at jeg vet hvordan, men tror i hvert fall at du trenger en symaskin med knappehullfunksjon. Jeg ville nok uansett kjøpt en ny skjorte om trykknapper er problematisk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 For å si det enkelt: Dersom du trenger å spørre på diskusjon.no om hvordan du får det til, så tror jeg ikke det er verd å prøve. Med mindre du har tenkt til å starte med sying som hobby. Og da er det nok ikke her du bør starte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå