Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sidemål eksamen 31.05.2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer ! :)

The suspense is killing meeee. Irriterende å måtte vente til over helga. Håper det dukker opp i postkassa i dag eller i morgen.

Takk :)

I know your feeling. Var inne og sjekka skolearena sikkert hvert 10. minutt før jeg fikk karakterene!

Lenke til kommentar

Fikk en 3r. Har allerede levert klage. Har sett over oppgaven noen ganger og føler jeg traff veldig bra på sjanger og innholdet i teksten min. Språket kan jeg ikke si noe spes om, men føler ikke det var altfor ille. Mener selv det burde holde til 4. Men får nå se.

Lenke til kommentar

Fikk en 3r. Har allerede levert klage. Har sett over oppgaven noen ganger og føler jeg traff veldig bra på sjanger og innholdet i teksten min. Språket kan jeg ikke si noe spes om, men føler ikke det var altfor ille. Mener selv det burde holde til 4. Men får nå se.

Jeg har også levert klage. Vet du hvor lang tid det tar før man får det nye resultatet?

Lenke til kommentar

Samme her :)

Kommer absolutt ikke til å klage, selv om 5 hadde vært hyggeligere :)

Er bare deilig å være ferdig på vgs nå.

Nei, klage det gidder jeg ikke. Har liggi og vippa mellom 5 og 4 hele året. Stort sett ligg på 5, men et par på 4 så det er nok bare min egen innsats det skorter på. Sa meg ferdig før kl. 12. :p

Hovedmål var jeg ferdig med litt over tolv og der fikk jeg 5.

Uansett... Det er alt for mange tullete klager. 90% av klagene blir forkastet. Folk har tydeligvis alt for høye tanker om seg selv virker det som. Det klages over en lav sko.

Lenke til kommentar

Nei, klage det gidder jeg ikke. Har liggi og vippa mellom 5 og 4 hele året. Stort sett ligg på 5, men et par på 4 så det er nok bare min egen innsats det skorter på. Sa meg ferdig før kl. 12. :p

Hovedmål var jeg ferdig med litt over tolv og der fikk jeg 5.

Uansett... Det er alt for mange tullete klager. 90% av klagene blir forkastet. Folk har tydeligvis alt for høye tanker om seg selv virker det som. Det klages over en lav sko.

Jeg har vanligvis 6 i sidemål, men jeg regner med at det var strengere på eksamen. Tror læreren min har vært litt grei. Er enig i at alt for mange klager på karakter. Selv om det er en mulighet må man bare innse at man ikke alltid fortjener det.

Lenke til kommentar

Jeg har også ligger på 5/6 i sidemål gjennom hele vgs, men regner med å få 4 på eksamen. Jeg kommer ikke til å klage. Det er utrolig mange som går ned på eksamen, og det er veldig vanlig. Har vært innstilt på dette gjennom hele skoleåret, og er mentalt forberedt på å få en dårligere karakter på eksamen. Snittet i hele norge ligger vel på rundt 3,5 på eksamen? Er enig i at folk har for høye tanker om seg selv. Elever forventer å få nøyaktig tilsvarende karakter på eksamen som standpunkt. Min lærer sa dessuten at kun 5-10% får gjennomslag når de klager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...