Gå til innhold

Gaming skjerm!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du gir fullstendig blaffen i bildekvalitet og bare spiller FPS; ja, den er super. Ellers, nei.

 

Skjermer du linker ti ovrer bildekvalitet så den potensielt vise 144 bilder/sekundet, mens normale skjermer bare kan vise 60. Du blir uansett nødt til og ha kraftig nok maskin til og faktisk kunne vise over 60 FPS før det er noen fordeler og ha en 144hz skjerm.

 

Anbefaler deg heller en vanlig 60hz IPS skjerm. Bedre innsynsvinkel, farger og generelt bedre bilde.

Endret av oddsmurf
Lenke til kommentar

Hei,

 

den er bra til Til First person shooter spill som sagt.

 

Men jeg kan anbefale deg merke BenQ, komplett selger de. Jeg har 24 tommer BenQ, som jeg er veldig fornøyd med.

 

BenQ XL2411T er bra :) har den selv :)

 

konge til spill :D

 

men leser mye Pdf filer, powerpoints, word dokument, stortingsmeldinger og sånt ( er student) så den funker fedt til det også :)

Lenke til kommentar

BenQ XL2411T er bra :) har den selv :)

 

konge til spill :D

 

men leser mye Pdf filer, powerpoints, word dokument, stortingsmeldinger og sånt ( er student) så den funker fedt til det også :)

 

Hehe, bra du er enig med meg. Akkurat den typen jeg også har av de, funker til det meste for å si det slik :)

Lenke til kommentar

Hehe, bra du er enig med meg. Akkurat den typen jeg også har av de, funker til det meste for å si det slik :)

 

hadde en eldre phillips som dreiv med jævelskap - skifta automatisk instillinger hele tiden. så delte den skjermen i 2 "smart image on -smart image off" der den sku reklamere kor heftig den smart image var.

 

gjekk ikkje ann å skru den av lenger!!! så eg bare FUUUUUUUUUU.

 

tilfeldigvis kom BenQ XL2411T på komplett....og dem kjørte 1 times lanseringstilbud på 1690 kr :D KJØPTE :D hehe så gjekk den opp til 2690 xD

 

det som er flott- når eg skriver i word, så er skjermen stor nok til å ha 2 dokument side ved side :) gjør livet mitt enklere:)

Endret av TheGaame
Lenke til kommentar

hadde en eldre phillips som dreiv med jævelskap - skifta automatisk instillinger hele tiden. så delte den skjermen i 2 "smart image on -smart image off" der den sku reklamere kor heftig den smart image var.

 

gjekk ikkje ann å skru den av lenger!!! så eg bare FUUUUUUUUUU.

 

tilfeldigvis kom BenQ XL2411T på komplett....og dem kjørte 1 times lanseringstilbud på 1690 kr :D KJØPTE :D hehe så gjekk den opp til 2690 xD

 

det som er flott- når eg skriver i word, så er skjermen stor nok til å ha 2 dokument side ved side :) gjør livet mitt enklere:)

 

Hehe, har aldri vært bort phillips jeg da men. Før hadde jeg en samsung, den hold seg den da - i forhold til din He-he :D Men den ble litt gammel, så bytta ut til BenQ. Betalte 2690,- for den jeg, dumt ikke jeg visste om det timesalget da.

 

Å ja, 24 eller 27 tommer du har? :)

Lenke til kommentar

Hehe, har aldri vært bort phillips jeg da men. Før hadde jeg en samsung, den hold seg den da - i forhold til din He-he :D Men den ble litt gammel, så bytta ut til BenQ. Betalte 2690,- for den jeg, dumt ikke jeg visste om det timesalget da.

 

Å ja, 24 eller 27 tommer du har? :)

 

24 tommer :) holder pleeenty :)

Lenke til kommentar

Denne Asus-skjermen er god ja (til prisen). Du skal gå noen tusen opp for å finne en "god skjerm". Men dette er en rask skjerm, det har tester bekreftet. 4 ms inngangsforsinkelse, sikkert omtrent det samme som BenQ XL2411T (120 Hz-skjermen hadde rundt 4-7 ms, som også er ganske bra). Fordelen til VG248QE er at den har DisplayPort. Bildekvaliteten fra Asus til BenQ vet jeg ikke, ettersom det ikke finnes test av XL2411T (leketester teller ikke, de er ikke troverdige).

 

Jeg hadde valgt VG248QE foran XL2411T, men BenQ gir god "value" også. Alternativet du har er å kjøpe en dyrere skjerm. Har du ikke hatt annet en middelmådige LCD-skjermer fra før så vil du ikke merke noe negativt med disse ihvertfall.

 

For å svare kort, ja, den er ypperlig til spilling (til prisen). Raske skjermer.

 

 

Angående 24 vs 27 tommer, jeg synes 24 tommer er lite. Men for mange er det mer enn nok, spesielt hvis du kommer fra 17-22 tommer.

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...