Durieell Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) y0! Æ leter etter noen som kunne hjelpe meg med å forstå alt som har med programering å gjøre. Æ har lyst tel å lage noe av ingenting. Har lest ganske mye...men det hjelpte ikke. Har erfaring med linux som Redhat, Ubuntu eller Mandriva. Hvis noen har lyst tel å samarbeide med noen som vil lære så er det bare å ta kontakt med mæ. Selvom jeg kan bli useless...så det er ikke det samme som å jobbe alone... Eventuelt skriv pm... Endret 28. mai 2013 av Durieell Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 y0! Æ leter etter noen som kunne hjelpe meg med å forstå alt som har med programering å gjøre. Æ har lyst tel å lage noe av ingenting. Har lest ganske mye...men det hjelpte ikke. Har erfaring med linux som Redhat, Ubuntu eller Mandriva. Hvis noen har lyst tel å samarbeide med noen som vil lære så er det bare å ta kontakt med mæ. Selvom jeg kan bli useless...så det er ikke det samme som å jobbe alone... Eventuelt skriv pm... TheNewBoston er pretty good, se på videoene hannes 1 Lenke til kommentar
Durieell Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Sant det (Thank you) , begynte med *Java Programming Tutorial* Men æ leter også noen tel å jobbe med... Lenke til kommentar
Dregre Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hmmmmm..... Hva er det du har lyst til å jobbe med, spesifikt? Jeg er ganske ny til programeringsscenen selv og jobber med et prosjekt med en mod. For å være helt korrekt, jeg holder på med en mod til minecraft. Hvis du ønsker så kan vi kanskje hjelpe hverandre. Men det er helt opp til deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå