NU`er Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hei. Jeg har kjøpt AKG K551 og er veldig fornøyd med lyden. Det er likevel en ting som irriterer meg. Når jeg bruker dem med telefonen min, en Samsung Galaxy S første generasjon, har jeg problemer med lydkvaliteten. Lyden høres svak og kunstig ut, men hvis man trykker ned den midterste knappen på fjernkontrollen, er alt i orden. Jeg har ingen problemer på andre enheter og jeg har heller ikke opplevd lignende på andre mobiltelefoner. Jeg lurer på om noen av dere har en bedre løsning på dette problemet enn den jeg bruker nå, nemlig å teipe fast knappen, slik at den holdes nede. Mvh. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Vet ikke helt hva slags svar du forventer å få. Du har jo også (viker det som) funnet en løsning ved å bruke teip. En annen god løsning hadde vært å kjøpe ny telefon. Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Det jeg lurte på var om det finnes noen program eller andre innstillingsforandringer for å kunne bruke dette uten å måtte forandre de andre tingene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Det kan være du trenger en slik. Men det burde ikke være nødvendig med dette headsettet. Endret 31. mai 2013 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå