ML Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg bestilte et skjermkort(sapphire radeon 9800pro128mb) fra multicom.no, men når jeg får pakken er det bare skjermkortet og noen kabler og EN cd med drivere på!! på testen på hardware var det med mere tilbehør for.eks. brukerhåndbok og noen flere cd'er!! jeg ringte til multicom og de sa det var opp til hver enkelt produsent hva de hadde som innhold. Og på siden til multicom stod det ingen ting om at det ikke var med noen bok eller cd'er...det var bare en link til hardware.no der kortet var testet!! Men rett etter jeg ringte var det en tekst som kom,som er:Skjermkortet leveres med nødvendig driver og DVI/VGA overgang. Spill og annen software er variabelt fra produsent og følger ikke alltid med. Så de vil ikke sende meg noen bok eller det andre innholdet!!! Hva bør jeg gjøre??!!! :-? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg bestilte et skjermkort(sapphire radeon 9800pro128mb) fra multicom.no, men når jeg får pakken er det bare skjermkortet og noen kabler og EN cd med drivere på!! på testen på hardware var det med mere tilbehør for.eks. brukerhåndbok og noen flere cd'er!! jeg ringte til multicom og de sa det var opp til hver enkelt produsent hva de hadde som innhold.Og på siden til multicom stod det ingen ting om at det ikke var med noen bok eller cd'er...det var bare en link til hardware.no der kortet var testet!! Men rett etter jeg ringte var det en tekst som kom,som er:Skjermkortet leveres med nødvendig driver og DVI/VGA overgang. Spill og annen software er variabelt fra produsent og følger ikke alltid med. Så de vil ikke sende meg noen bok eller det andre innholdet!!! Hva bør jeg gjøre??!!! :-? du har fått alt du har betalt for, vil du ha noe mere utover det må du kjøpe det seperat desverre. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Dette er forskjellen mellom retail og bulk. Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå